ارسطو قادری فرماندار میاندورود با اشاره به گردشگرپذیر بودن شهرستان های شرق مازندران افزود: بازارچه محلی شرق مازندران در میاندورود راه اندازی می‌شود.

برپایی بازارچه محلی شرق مازندران در میاندورود

 

 

به گزارش شرق پرس، ارسطو قادری در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: مردم در انتخابات همراهی و حمایت خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت کردند که در این زمینه مردم میاندورود حضوری ۸۷ درصدی در انتخابات داشتند و حماسه سیاسی خوبی را خلق کردند.

 

قادری با اشاره به اعزام مشتاقان به مناطق جنگی جنوب و غرب‌ کشور، گفت: سپاه اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده و مدیران باید از این فرصت استفاده کنند.

 

قادری بیان داشت: ۲۵ اسفند مانور سراسری خدمات  سفر با حضور مدیران شهرستان و نیروی انتظامی در میاندورود برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما تغییر کاربری اراضی باغی و کشاورزی بوده که  اگر قرار باشد این  تغییر صورت گیرد باید با مجوز قانونی باشد.

 

فرماندار میاندورود گفت: در ایام  تعطیل بسیاری از سودجویان ممکن است از این ایام برای ساخت و سازهای غیرمجاز استفاده  کنند که  مسئولان باید هوشیار باشند.

 

قادری افزود: با همکاری جهاد کشارزی آب برای زمین ‌های شالیزاری آماده شده تا کشاورزان مشکلی از بابت تامین آب زراعی خود نداشته باشند.

 

وی از نیروی انتظامی خواست در ایام تعطیل نسبت به جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر اقدامات موثر را انجام دهد.

 

به گزارش تسنیم فرماندار میاندورود از تشکیل بازارچه محلی در ساحل و ورودی این شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی خبرداد و گفت: باید زمینه برای توقف مسافران و معرفی آثار و صنایع شهرستان آماده کنیم.