نمایشگاه هنرهای تجسمی با آثار یکصد هنرمند رشته های مختلف و با عنوان قاب انقلاب از صبح چهارشنبه در شرق مازندران و شهرسان نکا افتتاح شد.

نمایشگاه هنرهای تجسمی " قاب انقلاب " در نکا افتتاح شد

 

 

به گزارش شرق پرس، مهدی روحی در آئین افتتاحیه این نمایشگاه گفت : انقلاب اسلامی ایران براساس ارزش های والای اسلامی شکل گرفته است و امیدواریم هنرمندان ما نیز در راستای این ارزش ها به خلق آثار هنری بپردازند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا  با اشاره به ارزش هنر در ترویج اندیشه های انقلاب اسلامی ، افزود : هنرمندان با ارائه اثر و هنر خود می توانند خالق زیبایی های بی بدیل بوده و باعث اعتلا و افتخار میهن اسلامی باشند.

 

وی گفت : دشمنان امروز با هدف قرار دادن جوانان و نوجوانان کشور قصد ضربه زدن به کشور را دارند و می خواهند با هدف قرار دادن این نسل به اهداف شومشان دست پیدا کنند که باید با بصیرت افزایی و توجه به داشته ها و ارزش های اسلامی و ایرانی برای مقابله با تهاجم دشمن آماده باشیم.

 

لازم به ذکر است آثار به نمایش گذاشته در این نمایشگاه در سبک های مختلف هنری و تکنیک های گوناگونی از قبیل تابلوهای رنگ روغن، مداد رنگی، آب رنگ، مداد کنته ، ویترای، گواش در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

 

به گزارش ایرنا علاقمندان می توانند از امروز تا ٢۴ بهمن همه روزه از ساعت ٩ تا ١٨ عصر برای دیدن آثار هنری به این نمایشگاه واقع نبش خیابان انقلاب ۵٢، مجتمع فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) مراجعه کنند.