فیروزآبادی گفت: سردار سلیمانی دشمنان بزرگی دارد و حیله‌های بزرگی علیه او به کار می‌برند ولی بحمد الله هم مراقبت خوبی از او می‌شود و هم خودش به خوبی به امور امنیتی واقف است.

از سردار سلیمانی مراقبت خوبی می شود

 

 
شرق پرس: سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی در حاشیه مراسم ختم مرحوم سرلشکر سلیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی محبوب همه جبهه‌هاست و میان ایرانی‌ها‌، عراقی‌ها، افغان‌ها، سوری‌ها، یمنی‌ها و بقیه مردم انقلابی مسلمان محبوبیت دارد.
 
 
 
وی ادامه داد: سردار سلیمانی یک قهرمان دوران جنگ است که به عنوان یک رزمنده ساده وارد سپاه شد، به صورت بسیجی به جبهه رفت و در جبهه ساخته شد و به سرلشکری رسید. او بلد است که نیروهای خود را چگونه سازمان‌دهی کند و بجنگد و در برابر سرسخت‌ترین دشمنان مانع ایجاد کند.
 
 
فیروزآبادی یادآور شد:‌ وقتی داعش قصد منطقه کردستان عراق را کرد، حاج قاسم ظرف چند ساعت نیروهای خود را پای کار آورد و سد محکمی در برابر داعش ایجاد کرد.
 
 
وی هم‌چنین تصریح کرد: آثار وجود فرماندهی حاج قاسم به گونه‌ای است که دشمنان نه از باب تشکر بلکه از باب ارزش‌گذاری او را مورد تقدیر قرار می‌دهند و بین رهبران دشمنان شخصیت بزرگی پیدا کرده است. قاعدتا سردار سلیمانی دشمنان بزرگی دارد و حیله‌های بزرگی علیه او به کار می‌برند ولی بحمد الله هم مراقبت خوبی از او می‌شود و هم خودش به خوبی به امور امنیتی واقف است.
 
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: از روزی که لوموند راجع به سردار سلیمانی شروع به نوشتن کرد ما حس کردیم که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در حال حرکت کردن برای ضربه زدن به حاج قاسم هستند. تعریف از طرف دشمنان معرفی او به عوامل شیطان است. تهدیدها هم برای آرامش دل خودشان است به خاطر شکست‌هایی که از حرکت های مردمی منطقه خورده اند.
 
 
به گزارش ایسنا وی در پایان تاکید کرد:‌ سردار سلیمانی یکی از فرماندهان مستحکم حضرت صاحب الزمان (عج) است و خداوند حافظ او است. راه حاج قاسم راه حسین (ع) است. سردار سلیمانی پر زورتر از همیشه راه امام خامنه ای را همراه یاران امام خواهد پیمود.