پس از سالها انتظار مردم نکا و به جهت جلوگیری از حوادث ناگوار و سهل شدن عبور و مرور خودروها, زیرگذر مسیر جاده نیروگاه این شهر با نام شهدای غواص به بهره برداری رسید.

زیرگذر مسیر جاده نیروگاه نکا به بهره برداری رسید

 

 

 

به گزارش شرق پرس زیرگذر شهدای غواص در مسیر جاده نیروگاه نکا که مردم این شهر سال ها در انتظار ساخت و بهره برداری آن بودند با هدف کاهش بار ترافیکی سهل شدن تردد خودروها در مدت شش ماه و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال ساخته شد.

 

شهردار نکا در آئین بهره برداری از این زیرگذر گفت : طرح های دیگری مانند پیاده روسازی ، بهسازی جوی آب ، هدایت آب های سطحی و انجام برخی کارهای روبنایی و زیباسازی محیطی هم در دست اجراست که به بهره برداری از آنها تا پایان سال جاری چهره شهر تغییر خواهد کرد .

 

سیدعیسی میری قلعه سری افزود : پل سی متری نیز در دهه فجر امسال کلنگ زنی می شود که امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده در مدت معین تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

وی از مشخص کردن پیمانکار و امضای قرارداد برای سد لاستیکی نکا خبر داد و گفت که این سد نیز سال آینده به بهره برداری می رسد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر نکا نیز گفت : افتتاح زیرگذر شهدای غواص با کاهش بارترافیکی داخل شهر ، بارقه امیدی برای شهروندان نکا بوده است .

 

حسین پویا افزود : شروع کار شورای شهر نکا در سال ۹۲ با بودجه بیش از یکصد میلیارد ریال بود و اکنون این بودجه دو برابر شده و به بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال رسیده است که سعی کردیم با افزایش بودجه ، شهری شایسته شهروندان نکایی داشته باشیم.

 

 

 

 

 

ایرنا