دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ساری در اعتراض به کاهش خدمات و مشکلات صنفی در محوطه مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم ساری تحصن کردند

 تحصن دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ساری

 

به گزارش شرق پرس بر اساس شنیده‎ها در روزهای گذشته دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ساری که متوجه تداوم کاهش چشم‎گیر میزان خدمات دانشگاه مطابق روال چندسال گذشته شدند در محوطه مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم تحصن و اعتراض چندساعته ای برگزار کردند.

 

 

گفته می شود مهمترین دلایل اعتراض دانشجویان, کاهش سرانه غذای دانشجویی، کاهش تعداد تردد سرویس‎های ایاب و ذهاب از پنج مرتبه حرکت به سه حرکت در روز و کاهش محسوس کیفیت غذا، قطع شدن برنامه استفاده دانشجویان از استخر و برخی موارد دیگر بود.

 

دانشجویان در این اقدام صنفی محترمانه و آرام تنها به پیگیری مطالبات خود پرداختند و معتقد بودند در چهار سال گذشته میزان این خدمات به تدریج کاهش یافته است.

 

این تحصن که از صبح آغاز شده بود با گذشت چند ساعت حوالی ظهر با حضور برخی معاونان و مسئولان دانشگاه، دریافت مطالبات دانشجویان و قول رسیدگی به مساله کاهش خدمات به دانشگاه خاتمه یافت.

 

یکی از دیگر مطالبات آنان گفتگوی حضوری با دکتر جانبابایی رئیس دانشگاه بود که البته بی جواب ماند و با حضور معاونان وی اغلب خواسته ها محقق شد.

 

 

 

 

 

تابناک