رئیس جمهور روحانی همایش ملی اعتدال با بیان ایکه من هر کجا مشکلی دیدم سکوت نکردم گفت: هیچ مشکلی برای بیان مساله از نظر خودم نداشته و من هزینه‌ای را که مربوط به شخص من است پرداخت می کنم

رئیس جمهور: هرجا مشکلی دیدم سکوت نکردم

 
 
شرق پرس: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دومین همایش ملی اعتدال که در سالن اجلاس سران برگزار شد، با تاکید بر اینکه در آستانه انتخابات باید خیلی مراقب باشیم اظهار کرد: برای من نامه‌ها و پیغام‌هایی می‌آید و خیلی‌ها حضوری می‌گویند چرا این جور شد و آنجور نشد و چرا شما کاری نمی‌کنید اما من همه مشکلات را می‌دانم و می‌فهمم که آنچه خیلی‌ها می‌خواستند و مطلوبشان بود، امروز پیش چشم آنها نیست.
 
 
 
روحانی با تاکید بر این که ما یک هدف بلند داریم و تدبیر یعنی عاقبت اندیشی و دیدن پایان کار تصریح کرد:‌می توان بلندتر حرف زد و اعلامیه داد؛ اما هدف مهم است و نباید آن را فراموش کنیم.
 
 
 
رئیس جمهور با بیان ایکه من هر کجا مشکلی دیدم سکوت نکردم گفت: هیچ مشکلی برای بیان مساله از نظر خودم نداشته و من هزینه‌ای را که مربوط به شخص من است پرداخت می کنم، اما خیلی مهم است که پایان کار را ببینیم. و بدانیم که می ‌توان با تدبیر و صبر و حوصله و با بسیج عمومی پای صندوق آراء برویم.
 
 
 
روحانی افزود:‌من احساس می‌کنم در برخی از امور اگر درست نیاندیشیم، ممکن است جامعه را مایوس کنیم و عده‌ای بگویند برای چه پای صندوق آراء بیاییم؟ چه کسی را انتخاب کنیم.
 
 
 
وی با بیان اینکه گاهی انتخاب سخت می‌شود و آنچه شما می‌خواهید نیست توضیح داد: گاهی در یک فرودشگاه برای خرید لباس فرزندتان آنچه ایده‌آل‌تان هست را پیدا نمی‌کنید، اما برای جلوگیری از سرما خوردگی فرزندان خود حتی لباسی را که با ایده آل شما هماهنگ نیست خریداری می‌کنید، پس بدانید در انتخابات هم اگر حضور نیابید فرزند و جامعه ما دچار مشکل می‌شود، پس همان طور که به ناچار از فروشگاه لباسی خریداری می‌کنید، ولو دلچسب شما نباشد حضور در انتخابات هم کاری لازم است. و ما در هر شرایط باید ۷ اسفند پای صندوق انتخابات برویم./ایسنا