به مناسبت ایام دهه فجر به همت کتابخانه عمومی شهرستان گلوگاه و با همکاری مردم لمراسک ایستگاه یار مهربان در این روستا آغاز بکار کرد.

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان گلوگاه، بمناسبت گرامیداشت روز ۲۳ بهمن ماه و به یاد شهدای گلوگاهی در دفاع مقدس و تشییع ۱۳ تن از آنها در روز ۲۳ بهمن ۱۳۶۴، این روز، روز ملی شهرستان گلوگاه نامیده شد.

 

همچنین به مناسبت ایام دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، به همت کتابخانه عمومی شهرستان گلوگاه ایستگاه یار مهربان در روستای لمراسک شهرستان گلوگاه آغاز بکار کرد.

 

ایستگاه یار مهربان در لمراسک گلوگاه به بهره برداری رسید

در افتتاحیه این ایستگاه ، معاون فرماندار محترم جناب آقای جعفری ، آقای دماوندی رئیس کتابخانه عمومی ، بابایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی ، آقای رحمانی بخشدار کلباد و دیگر شهروندان این روستای حضور داشتند.

 

بابایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان گلوگاه افزود : ایستگاه یار مهربان جهت ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب وکتابخوانی در بین جوانان و نوجوانان و احاد مردم است برگزارشد . نکته قابل توجه در این ایستگاه این است که این ایستگاه بصورت مردمی اداره خواهد شد.

 

 

دماوندی رئیس کتابخانه عمومی اظهار داشت : این ایستگاه با این عنوان شما می توانید کتابهای ایستگاه را برای مطالعه به منزل ببرید و کتابهایی که فکر می کنید خواندن آن  بر بالا سطح فرهنگ و معلومات دوستانتان کمک می کند به ایستگاه یار مهربان اضافه نماید.

 

ایستگاه یار مهربان در لمراسک گلوگاه به بهره برداری رسید

 

ایستگاه یار مهربان در لمراسک گلوگاه به بهره برداری رسید