دکتر محسنی پس از ایسن جراحی گفت: بدون تردید جراحی بدون عارضه این تومور چالش برانگیزترین و مشکل ترین جراحی در بین انواع تومورهای مغزی در دنیا می باشد...

چالش برانگیز ترین جراحی تومور مغز در جهان با موفقیت در مازندران انجام شد

 

به گزارش شرق پرس(شرق مازندران) به نقل از روابط عمومی بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر، خانمی ۴۷ ساله با تشخیص بیماری آکوستیک شوانوما (Acoustic Schwannoma ) توسط دکتر محسنی جراح مغز و اعصاب تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

 این عمل جراحی که حدود ۶ ساعت به طول انجامید با موفقیت کامل و بدون کوچکترین عارضه ای به پایان رسید.

 

دکتر محسنی گفت: بدون تردید جراحی بدون عارضه این تومور چالش برانگیزترین و مشکل ترین جراحی در بین انواع تومورهای مغزی در دنیا می باشد.

 

دکتر محسنی که طی یک سال اخیر سه بیمار مبتلا به آکوستیک شوانوما را در بیمارستان تامین اجتماعی ولیعصر(عج) قائمشهر با موفقیت کامل تحت عمل جراحی قرار داده است.

 

شایان ذکر است عمده شهرت پرفسور سمیعی، جراح مغز و اعصاب و افتخار ایران در جهان، در زمینه جراحی قاعده جمجمه در مورد جراحی کم عارضه همین تومور خاص می باشد.

 

قابل ذکر است پیش از این، بیماران مبتلا به آکوستیک شوانوما جهت درمان به تهران اعزام می گردیدند اما در حاضر این عمل و سایر اعمال جراحی مغزواعصاب روز دنیا، مطابق با استانداردها، توسط جراحان مغزواعصاب در بیمارستان تامین اجتماعی ولیعصر(عج) قائمشهر انجام می گردد.