جناسمی با تاکید بر اهمیت مقابله در جنگ نرم گفت: سال گذشته 40 دستگاه ماهواره به صورت داوطلبانه به ناحیه سپاه شهرستان میاندورود تحویل داده شد.

چهل دستگاه ماهواره داوطلبانه در میاندورود تحویل شد

 

 

به گزارش شرق پرس، حسین جناسمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر اگر در جامعه‌ای اجرا شود بسیاری از تهدیدات جامعه رفع و ریشه‌کن خواهد شد و نظارت همگانی در برابر رفتارها ایجاد می‌کند، گفت: امر به معروف و نهی از منکر بیمه‌کننده در برابر آفت‌ها است.

 

 

وی ادامه داد: جامعه‌ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر اجرا نشود تهدیدات نرم جامعه کارساز می‌شود و خطر جنگ نرم خطرناک‌تر از جنگ ۸ سال دفاع مقدس است.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود افزود: دشمنان از طریق جنگ نرم اندیشه‌های مردم جامعه را اشغال می‌کنند و هدفشان مردم جامعه هستند در حالی که در جنگ سخت هدف سرزمین است.

 

 

جناسمی با بیان اینکه استکبار همان آمریکا خیانتکار و صهیونیست غاصب است، گفت: جنگی که در عراق، سوریه و یمن شکل گرفته جنگ نیابتی است و هدف دشمن در این جنگ تطهیر چهره استکباری و خوی درندگی است.

 

 

وی ادامه داد: هدف دشمن بر این است چهره اسلام را خشن جلوه دهد و اسلام و قدرت جمهوری اسلامی را در دنیا از بین ببرد.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود اظهار کرد: ساده لوحانه است بعد از مسایل هسته‌ای تمام دشمنی استکبار و آمریکا تمام می‌شود در حالی که آنها هر روز به دنبال بهانه‌هایی هستند و تمام تلاش خود را بکار می‌بندند تا از مسئله قدس و فلسطین غافل باشیم.

 

 

جناسمی ادامه داد: رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران، ایستادگی در برابر استکبار بوده و با شعار ما می‌توانیم توانسته‌ایم از بسیاری مشکلات عبور کنیم و جامعه را با توان داخل بسازیم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری عرصه اقتصاد عرصه سیاست خصمانه آمریکا است و عرصه کارزار و جنگ است و جنگی از نوع خاص است که هر کس بتواند به نفع کشور تلاش کند جهاد کرده است.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود با بیان اینکه دو نوع نگاه درون زا و برون زا در عرصه اقتصادی هر جامعه وجود دارد، گفت: ظرفیت دورن زا همان اقتصاد مقاومتی و برون زا هم پذیرش تحمیل قدرت مستکبر است که مقام معظم رهبری نگاه دوم را عقیم و بی فایده می داند که به نتیجه ای نخواهد رسید.

 

 

جناسمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهرستان میاندورود سال گذشته در راستای اقتصاد مقاومتی ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت اشتغالزایی ۴۰ نفر در بخش دام و طیور، پرورش ماهی، زنبور عسل و قارچ خوراکی به بهره‌برداران توزیع کرده است، گفت: همچنین در طرح بسیج همگام با کشاورز، مشاوره‌هایی به کشاورزان در زمان کاشت داشت و برداشت از سوی کارشناسان بسیجی در رشته علوم کشاورزی ارایه شده است.

 

 

وی برگزاری جشنواره ساحل سالم در مجتمع توسکا شهرستان میاندورود را از برنامه‌های امسال این شهرستان دانست و افزود: در این جشنواره برنامه‌های فرهنگی، جنگ شادی، رادیو ساحل، غرفه حجاب و عفاف، مسابقات ورزشی، ایستگاه هنر و عکس، از چهارشنبه تا جمعه اجرا می‌شود.

 

 

 

 

ایسنا