در پی اظهارات بی اساس و واهی سخنگوی حملات نظامی عربستان سعودی به یمن، مبنی بر دخالت جمهوری اسلامی ایران در آموزش نیروهای انصارالله کاردار عربستان به وزارت امور خارجه فراخوانده و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به وی ابلاغ شد.

کاردار عربستان به وزارت خارجه فراخوانده شد

 

شرق پرس: وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات بی اساس سخنگوی حملات نظامی عربستان سعودی، کاردار این کشور را فراخوانده و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرد.

 

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، در پی اظهارات بی اساس و واهی سخنگوی حملات نظامی عربستان سعودی به یمن، مبنی بر دخالت جمهوری اسلامی ایران در آموزش نیروهای انصارالله جهت ضربه زدن به مردم یمن و تخریب زیرساخت های حیاتی این کشور، کاردار عربستان به وزارت امور خارجه فراخوانده و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به وی ابلاغ شد.

 

رییس اداره اول خلیج فارس در این دیدار ضمن نادرست خواندن اظهارات العسیری، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران مسائل و تحولات یمن را صرفا یک امر داخلی می داند و ضمن رد هرگونه توسل به زور جهت حل مسائل این کشور بر راه حل سیاسی تاکید دارد.