این کارگاه آموزشی با حضور پیمانکاران تولید کننده بذر گندم و کارشناسان فنی و تولیدی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران در روز چهارشنبه به میزبانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برگزار شد.

کارگاه آموزشی روش های مبارزه با آفات گندم در شرکت خدماتی حمایتی کشاورزی مازندران برگزار شد

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران یک دوره کارگاه آموزشی یک روزه با عنوان  روش های مبارزه با آفات و بیماری های گندم توسط معاونت فنی و تولیدی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران برگزار شد.

 

 

بر پایه این گزارش این کارگاه آموزشی با حضور پیمانکاران تولید کننده بذر گندم و کارشناسان فنی و تولیدی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران در روز چهارشنبه به میزبانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برگزار شد.

 

 

در این دوره آموزشی در ابتدا کارشناسان « شرکت بازارکان کالا » یکی از شرکت های تولیدکننده سموم مبارزه با آفات و بیماری های گندم در شمال کشور توضیحات مبسوطی را پیرامون روش های مبارزه شیمیایی با آفات و بیماری های گندم در مناطق مختلف استان مازندران ارائه دادند.

 

در پایان کارشناسان و همچنین کشاورزان پیمانکار تولید کننده بذر گندم هم سوالات خود را در این زمینه مطرح کردند که کارشناسان مرتبط پاسخ های لازم را به آنها ارائه دادند.