سید ابراهیم میراحمدی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس افزودند: مجلس باید در تراز انقلاب باشد نماینده بایستی متعهد به آرمانهای انقلاب اسلامی باشد و کاندیداها نباید اسیر سلایق جناحی باشند، به فکر منافع ملی باشند.

میراحمدی امام جمعه گلوگاه :کاندیداهای مجلس نباید اسیر سلایق جناحی باشند

 

 

به گزارش شرق پرس امام جمعه گلوگاه در ابتدای خطبه این هفته نمازجمعه با اشاره به مراسم ۹دی گفت: ازمردم ولایتمدار شهرستان گلوگاه برای حضور گسترده و چشمگیر در مراسم باشکوه حماسه ۹ دی تقدیر می کنم.

 

 

  آیت ا.. میراحمدی افزودند : در آینده ممکن است فتنه اتفاق بیافتد آنها که سیاسی هستند خوب می فهمند،این مسیر تکرارشدنی است و چون تکرارشدنی است ما باید خود را محیا کنیم اینها که بچه بازی و سیاسی کاری  که نیست اینها واقعی است.هم فتنه واقعی بود و هم ۹ دی . هم فتنه به سمت ریشه ها رفت و هم ۹ دی .که ۹دی برای تقویت ریشه ها بود.

 

میراحمدی افزود: اگر بخواهیم از دید جناحی به مسائل نگاه کنیم ،انقلاب اسلامی به مشکل برخواهد خورد و باید در مسائلی که رهبری مطرح می¬کند باهم باشیم و وحدت داشته باشیم.

 

وی خاطرنشان کردن : نظام جمهوری اسلامی متشکل از دو کلمه که مفهوم خیلی زیادی دارد. جمهوریت بسیار مهم است و دهان بسیاری را بست و مظهر جمهوریت در انتخابات است.

 

خطیب جمعه شرق مازندران گفت:  تمام ارکان نظام توسط انتخابات به وجود آمد یا با واسطه بوده یا بی واسطه . امروز دکترین انتخابات بهترین انتخاب را با واسطه می دانند. انتخاب مستقیم را دارای اشکالات زیادی می دانند. امکان فریب مردم در انتخاب مستقیم مثل جریان بنی صدر وجود دارد.سالم ترین انتخاب انتخاب با واسطه است و انتخاب مستقیم امکان خطا در آن بسیار است.جمهوریت روح و جان و حقیقت نظام است.

 

امام جمعه شهرستان گفتند:اصل مشارکت در عرصه انتخابات حضور حداکثری است.اصل حضور انتخابات را زیبا کرده است . دشمنان می¬دانند که انتخابات در ایران واقعی است و چون واقعی است دشمنان به یک سمتی کار می¬کنند،هزینه می¬کنند.چون دموکراسی تنها راه نفوذ در کشورهاست . اگر روی این موضوع دقت کنیم ،هرجا که دموکراسی وجود داشته باشد ،یک بخش را آمریکایی¬ها گرفته¬اند.و بایستی راه نفوذ را ببندیم.

 

میراحمدی افزود : برای بستن راه نفوذ در بحث انتخابات شورای نگهبان باید دقیق و عمیق نسبت به صلاحیت افرادبدون هیچ تعارفی رسیدگی کند. چون انقلاب سرمایه عظیمی داده است، محصول خون شهیدان و جانبازان ،زحمت این همه مومن که بدبختی¬ها ،بیچارگی¬ها و گرفتاری¬های اقتصادی  بوده است.

 

 شورای نگهبان دروازه¬بان انقلاب است این دروازه¬بان باید دقیق باشد چون دشمن به دنبال پیروزی خودش است.  بدون هیچ تعارفی ،اصلا به انتقادات نگاه نکنند سفت و سخت بایستند و کسی که صلاحیت ندارد مهر باطل بر صلاحیت آن بزنند.

 

سید ابراهیم میراحمدی در پایان افزودند: مجلس باید در تراز انقلاب باشد. نماینده بایستی متعهد به آرمانهای انقلاب اسلامی باشد و کسی که متعهد نباشد شایستگی برای مجلس را ندارد. کاندیداها نباید اسیر سلایق جناحی باشند، به فکر منافع ملی باشند.نماینده باید بصیر باشد و در گذشته نگاهش به جریان فتنه چه بوده و نگاهش به رهبری و نظام و مردم بوده یا نه؟