نوروز سال گذشته میزان گردشگران از باغ شاه عباس بیش از 21 هزار نفرگردشگر داخلی و 49 نفر گردشگران خارجی بود که امسال بیش از 30 درصد کاهش داشته است.

کاهش 30 درصدی گردشگران در بهشهر

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) گرچه صنعت گردشگری را می توان نقطه عطف شهرستانهای شرقی مازندران در ایجاد شغل و درآمد دانست, اما عدم توجه کافی به این پتانسیل و تبلیغات ضعیف و غیر حرفه ای موجب شد تا نه تنها آنگونه که باید سبد درآمدی مناسبی را از این صنعت نداشته باشیم, بلکه با کاهش میزان گردشگر نیز روبرو شویم.

 

پس از پایان تعطیلات نوروز و بعبارتی زمان اصلی گردشگری خانواده های ایرانی, روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر اعلام کرد، نوروز ۹۶ بیش از ۱۴ هزار گردشگر داخلی از باغ تاریخی شاه عباس صفوی این شهر بازدید کردند که با کاهش ۶ هزار نفری روبرو شد.

 

 در این ایام همه روز از ساعت ۱۶ برنامه های متنوع نمایش طنز و کمدی همراه با موسیقی های سنتی به صورت زنده برای گردشگران وعلاقمندان نیز اجرا شد که مورد استقبال و رضایت مسافران نوروزی قرار گرفته بود.

 

نوروز پارسال میزان گردشگران و بازدید کنندگان از این باغ بیش از ۲۱ هزار نفرگردشگر داخلی و ۴۹ نفر گردشگران خارجی بوده است که امسال نیز بیش از ۳۰ درصد کاهش داشته است.