مراسم رونمایی از کتاب روایت خاطره در شهیدآباد بهشهر شب گذشته، با شعرخوانی سه شاعر و در ادامه با اجرای موسیقی آیینی توسط هنرمندان مازندران همچنین روایتگری یکی از بسیجیان بهشهری همراه شد.

 

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از فارس به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی یادبود شهید اهل قلم سیدمرتضی آوینی، پنج‎شنبه شب با حضور جمعی از هنرمندان، رئیس و معاونان حوزه هنری مازندران همچنین جمع زیادی از مردم شهیدآباد بهشهر، کتاب «روایت خاطره» در حسینیه این روستا در قالب ویژه برنامه «اینجا شهیدآباد است» رونمایی شد.

 

 

مراسم پنج‌شنبه شب، با شعرخوانی سه شاعر و در ادامه با اجرای موسیقی آیینی توسط هنرمندان مازندران همچنین روایتگری یکی از بسیجیان بهشهری همراه شد.

 

 

مدیر حوزه هنری مازندران در آیین رونمایی از کتاب روایت خاطره با بیان اینکه شهدا و خانواده‎های آنها چشم و چراغ کشور هستند، گفت: امروز استقلال و آرامش خود را مدیون شهدا هستیم.

 

 

 سینا دلشادی با اشاره به اینکه شهیدآباد یکی از روستاهای مورد توجه کشور از لحاظ تعداد شهداست، اظهار کرد: نه‎تنها روستای شهیدآباد، بلکه تمامی ایران اسلامی شهیدآباد است.

 

 

به گزارش فارس، شهیدآباد به‎دلیل داشتن ۴۹ شهید، یک شهید گمنام و دو شهید جاویدالاثر، روستای شاخص کشور است، لذا حوزه هنری استان مازندران نسبت به ثبت زوایای مختلف از زندگی، آداب و رسوم، خلقیات، پوشش و نحوه کار و تلاش مردم این دیار اقدام کرد و یکی از مهم‎ترین کارها نیز نشست و گفت‌وگو با خانواده‎های شهدا و ثبت این دیدارها در قالب تصویر بود.

 

 

کتاب روایت خاطره، کار مشترکی است از سینا دلشادی و مهدی معصومی که در قالب مجموعه عکس‎های هنری و مفهومی از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسید.