در بخشی از این ویدئو مشاور خانواده سعودی درباره کتک زدن زنان می گوید: با ارائه روشی می‌توان از این پل به سادگی عبور کرد و زنان را به‌گونه‌ای که آسیب جدی نبینند کتک زد!

 

 

شرق پرس: چندی پیش ویدئویی در شبکه ملی عربستان پخش شد که در آن یک مشاور خانواده روشی را برای کتک زدن زنان و تأدیب آن‌ها ارائه کرد.

 

این ویدئو در ماه فوریه (بهمن ۹۴) و در ماه آوریل (فروردین ۹۵) به وسیله موسسه تحقیقاتی خاورمیانه در واشینگتن شناسایی شد و واکنش‌های متعددی را به دنبال داشت.

 

دولت عربستان نیز پخش این ویدئو را از شبکه ملی این کشور تأیید کرد.در این ویدئو خالد الثقبیمشاور خانوادهراهکارهایی را برای کتک زدن زنان و تأدیب آن‌ها ارائه می‌دهد.

 

در بخشی از این ویدئو او می گوید: کتک زدن زن امری بسیار خطرناک است که گاهی اوقات باعث ناراحتی مرد می‌شود ولی این واکنش باید در یک مورد حتماً اجرا شود و آن زمانی است که زن حقوق خود را با مرد (همسرش) برابر بداند. اما به خواست خدا و با ارائه روشی می‌توان از این پل به سادگی عبور کرد و زنان را به‌گونه‌ای که آسیب جدی نبینند کتک زد.

 

مردان برای کتک زدن زنان باید شرایط اسلامی ضرب و شتم را رعایت کنند.این مشاور سعودی خانواده می‌افزاید: ضرب و شتم زنان نباید با اجسام سخت مانند میله یا چوب ضخیم باشد. ابزار ضرب و شتم باید چوبی به قطر یک خلال‌دندان و یا یک دستمال باشد. برای کتک زدن زنان نباید از دست استفاده کرد.

 

 

کتک زدن زنان با روش سعودی! + عکس

 

 

کتک زدن زنان با روش سعودی! + عکس

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران