نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به وقایع انتخابات شورای شهر ساری گفت: بسیاری از مردم نگران هستند، اگر باطل هست، انجام شود و اگر تخلف شد به مراکز قضایی معرفی شوند...

آیت الله طبرسی : کسانی که در انتخابات شورای شهر ساری تخلف کردند به دستگاه قضایی معرفی شوند

 

به گزارش شرق پرس آیت‌الله نورالله طبرسی در بخش هایی از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ساری، با اعلام اینکه ولی فقیه ضامن بقا انقلاب اسلامی هست، افزود: دشمن به دلیل اعتقاد مردم به ولایت فقیه از مردم ایران هراس دارد، برای تحکیم اسلام باید به وصیت‌های سیاسی عبادی توجه کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران یادآور شد: اگر ما ولایت فقیه نداشته باشیم وضعیت ما مثل یمن، افغانستان و دیگر کشورهای مشابه می‌شود.

 

وی با اعلام اینکه در حال حاضر فاجعه انسانی در بسیاری از کشورهای همسایه اتفاق می‌افتد، گفت: امنیت حال حاضر را به دلیل اطاعت مردم از ولی فقیه داریم.

 

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه حوادث بعد از جنگ زیادی در کشور توسط دشمنان ایجاد شد، بیان کرد: همه این حوادث به دلیل مدیریت بسیار مناسبی مقام معظم رهبری کنترل شد و مشکلی برای کشور به وجود نیامده است.

 

نماینده ولی فقیه درباره وضعیت انتخابات مرکز استان یادآور شد: اگر تقلب شد باطل، اگر تخلف هست باید چاره‌اندیشی شود، بعد از انتخابات ریاست جمهوری شورای نگهبان بر سلامت انتخابات صحه گذاشت و همه باید دست به دست بدهیم و برای کشور فکر کنیم.

 

وی اضافه کرد: از دعوا و مناظره چیزی نصیب استان نمی‌شود، بسیاری از مردم نگران هستند، اگر باطل هست، انجام شود و جوابگو مردم شما باشید، به استاندار و مسؤول سیاسی هم اعلام کردم و اگر تخلف شد به مراکز قضایی معرفی شوند.

 

امام جمعه ساری بیان کرد: مردم از این موضوع ناراحت هستند، حرمت و احترام مردم بابت رای باید رعایت شود.