مهندس کیانی گفت: در مرکز فنی حرفه ای گلوگاه کارگاههای مکانیک خوردو ، برق ساختمان ، سیم پیچی الکترو موتور ، تعمیر لوازم خانگی، گلخانه و پرورش گیاهان دارویی و کارگاه کامپیوتر در بخش نرم افزار و سخت افزار مستقر هستند.

کسب رتبه برتر روابط عمومی فنی و حرفه ای گلوگاه / ایجاد دوره آموزشی تعمییر لامپ کم مصرف برای اولین بار

 

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس رامین کیانی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهدای خورشید کلا گلوگاه در نشست خبری که با حضور خبرنگاران شرق استان همراه بود به بیان فعالیتهای این مرکز پرداخت و گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهدای خورشید کلا شهرستان گلوگاه در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر و با ۱۷۰۰ متر فضای آموزشی و اداری در ۷ کارگاه فعال و مشغول آموزش به علاقمندان است.

 

 

 

وی ادامه داد: در این مرکز کارگاههای مکانیک خوردو ، برق ساختمان ، سیم پیچی الکترو موتور ، تعمیر لوازم خانگی، گلخانه و پرورش گیاهان دارویی و کارگاه کامپیوتر در بخش نرم افزار و سخت افزار مستقر هستند.

 

 

کیانی به فعالیتهای ۴ ماهه نخست سال جاری پرداخت و افزود: از لحاظ عملکرد آموزشی مرکز فنی و حرفه ای خورشید کلا گلوگاه در بین مراکز استان رتبه پنجم را کسب و تقدیر نامه ای را هم از مدیر کل دریافت کرد.

 

 

وی اظهار داشت: مرکز فنی و حرفه ای شهدای خورشید کلا گلوگاه امسال از بین ۲۰ مرکز در مازندران در بخش روابط عمومی رتبه برتر را کسب کرد.

 

 

کیانی به کارگاههای ثابت، در جوار دانشگاه و روستایی این مرکز اشاره و تصریح کرد: در کارگاههای ثابت امسال ۲۷۹ نفر به میزان ۲۶ هزار نفر ساعت در کارگاههای در جوار دانشگاه ۵۷ دانشجو به میزان ۳۳۰۰ نفر ساعت و در بخش روستاهها ۸۱ نفر از روستائیان به میزان ۱۳ هزار نفر ساعت آموزش دیدند.

 

 

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهدای خورشید کلا گلوگاه یادآور شد:هدف ما از آموزش در روستاها در رشته هایی همچون پرورش گیاهان دارویی و گلهای آپارتمانی توانمند سازی زنان خانه دار است .

 

 

وی با بیان اینکه من شخصا اعتقاد به آموزش در رشته های به روز و دارای استاندار با دوران کوتاه مدت دارم افزود: اکنون هم یکی از دوره های جدید را برای تعمیر لامپ کم مصرف برای اولین بار در کل کشور در مرکز فنی و حرفه ای خورشید کلا گلوگاه راه اندازی کردیم و در این زمینه هم با استقبال خوبی همراه بودیم.

 

 

کیانی ادامه داد:رشته هایی همچون تراش سنگهای زینتی ، تعمیر چرخ خیاطی،پرورش ماهی های زینتی و تعمیر موتور سیکلت از رشته های تازه و به ر وز در این مرکز می باشند.

 

 

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهدای خورشید کلا گلوگاه تاکید کرد: در سال گذشته ۸۰۰ نفر و در ۴ ماهه نخست امسال هم ۴۱۷ نفر در این مرکز آموزش دیدند.

 

 

وی با تاکید بر اینکه ما تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی هر چه بهتر در این شهرستان انجام می دهیم افزود :در این راه مشکلاتی هم وجود دارد که از جمله آنان نبود شعبه بانک مهر رضا در شهرستان، نداشتن بریدگی ، زیر گذر و یا پل عابر پیاده در کنار مرکز فنی و حرفه ای خورشید کلا گلوگاه است که امیدواریم این مشکلات با همدلی و همزبانی مسئولان شهرستانی هر چه زودتر بر طرف گردد.

 

 

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهدای خورشید کلا گلوگاه در خاتمه سخنانش ازمساعدت های طوسی فرماندار گلوگاه تشکر کردو خاطر نشان ساخت: برای عملکرد خوب این اداره مدیر کل محترم آقای گرزین بودجه ۶۵ میلیون تومانی را برای تجهیز این مرکز اختصاص دادند که از اینجا از ایشان برای توجه ویژه به مرکز فنی و حرفه ای شهدای خورشید کلا گلوگاه تشکر میکنیم و امیدواریم این نگاه ویژه همچنان تداوم داشته باشد.

 گزارش: سکینه نوری تیترتاشی