یونسی خطاب به بخشداران با بیان اینکه شما به عنوان نمایندگان عالی دولت در بخش نباید به گونه‌ای رفتار کنید که شائبه حمایت از نامزد خاص برای مردم ایجاد شود، اذعان کرد: در هر مراسمی که شائبه تبلیغاتی و انتخاباتی باشد مسئولان اجازه ندارند ورود پیدا کنند.

yonesi-moaven siasi54

 

 

به گزارش شرق پرس دکتر یونسی عصر امروز  در جلسه گردهمایی بخشداران غرب مازندران  با بیان اینکه دولت در خرداد ۹۲ با دست خالی در سیاست خارجی بهترین عملکرد را ارائه کرد و توانست با تدبیر، سیاست تعامل را به جای تقابل برگزیند، بیان کرد: این عملکرد دولت موجب شد، کارشناسان غربی، ایران را کشوری امن و به عنوان یک قدرت برتر در جهان بشناسند.

 

 

معاون سیاسی امنیتی مازندران با تأکید به اینکه مردم باید منتخبین خود را به پاکدستی و سلامت بشناسند، خدمت به مردم، رسیدگی به نیازهای مردم بر اساس قانون ،حضور در محافل ملی و مذهبی و مسئولیت‌پذیری  را از جمله ویژگی‌های مسئولان دانست و تأکید کرد: از هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه آنچه امروز کشور ما را با مشکل مواجه کرده است، جنگ سخت نیست، گفت: امروز رفع مشکل بیکاری و فراهم کردن زمینه اشتغال مهم‌ترین دغدغه مردم و مسئولان کشور ما است.

 

 

یونسی به تعامل میان مسئولان با سایر اقشار جامعه تأکید کرد و افزود: باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا همه اقشار جامعه در سایه ولایت فقیه با هم متحد شوند.

 

 

وی با بیان اینکه فرو بردن خشم و غضب از جمله صفات مومنان است، گفت: مسئولان، متولی امر رفع مشکلات مردم هستند، پس باید در جهت تقویت صفات اخلاقی خود تلاش کنند.

 

 

وی خطاب به بخشداران با بیان اینکه شما به عنوان نمایندگان عالی دولت در بخش نباید به گونه‌ای رفتار کنید که شائبه حمایت از نامزد خاص برای مردم ایجاد شود، اذعان کرد:  در هر مراسمی که شائبه تبلیغاتی و انتخاباتی باشد مسئولان اجازه ندارند ورود پیدا کنند.

 

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به انتخابات آتی گفت: از انسان‌های خوشنام و متعهد در هیئت اجرایی استفاده کنید و اسامی را با دقت و ظرافت بدون فشار دیگران انتخاب کنید.

 

 

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران در جمع بخشداران غرب مازندران با تأکید بر اینکه کسی حق استفاده از امکانات دولتی را برای حمایت از نامزدهای انتخاباتی ندارد، بیان کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی حق استفاده از امکانات برای نامزدهای خاص ندارند و ارتباطات باید مبتنی بر قانون باشد.

 

 

به گزارش فارس, یونسی در پایان بر آمادگی مسئولان برای سفر ریاست‌جمهوری در آینده نزدیک تأکید کرد.