هرچه به پایان ساعات رای گیری می رسیم، شور مازندرانی ها برای حضور در پای صندوق های رای به اوج می رسد ویک پیرمرد شالیکار بهشهری با در دست داشتن شناسنامه این حضور خود را برای رأی دادن عمل به تکلیف اسلامی و انقلابی می‌داند...

کشاورزان شالیکار در شرق مازندران هم رای دادند

 

به گزارش شرق پرس (شرق مازندران) این روزها فصل نشاء در شالیزارها به اوج رسیده اما همپای دیگر مردمان سرزمین مهر، شالیکاران مازندران نیز خود را از مزرعه به پای صندوق های رای رساندند تا در انتخابات شرکت کنند.

 

با شروع انتخابات در ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه در سراسر کشور ماراتن دوباره‌ای آغاز شد و مردم مازندران، هم‌پای همه مردم ایران‌زمین، مشارکت حداکثری خود را به نمایش گذاشتند و کافی است سری به هر شهر این استان زد تا این شور و حال را در صفوف طولانی مردم در پای صندوق‌های رأی مشاهده کرد.

 

یک شالیکار بهشهری که خود را از مزرعه به پای صندوق رای رسانده است می گوید: آمده ام تا در سرنوشت کشورم شرکت کنم زیرا این انقلاب با خون شهیدان به ثمر رسیده و دوام یافته است.

هرچه به پایان ساعات رای گیری می رسیم، شور مازندرانی ها برای حضور در پای صندوق های رای به اوج می رسد ویک پیرمرد شالیکار بهشهری با در دست داشتن شناسنامه این حضور خود را برای رأی دادن عمل به تکلیف اسلامی و انقلابی می‌داند و می‌گوید: آمدم تا به وظیفه خود در قبال این انقلاب عمل کنم.

 

نورعلی مسلمی بابیان اینکه برای این انقلاب و برقراری آن خون‌های زیادی داده شد، گفت: امروز ما باید به وظیفه خود در قبال این شهدا عمل کنیم.

 

وی که خود را کشاورز زاده معرفی می‌کند و با کشاورزی امرارمعاش می‌کند، به مهر گفت: شاید مشکلات اقتصادی و معیشتی فراوان باشد اما همه ما باید به تکلیف خود در قبال اسلام و انقلاب عمل کنیم و امیدواریم انتخاب ما انتخابی برای شادی امام زمانمان باشد.

 

لاله البرزی از دیگر شهروندان شرق مازندران، به  مهر گفت: مصمم برای ساختن ایرانی باهمت و اراده استوار هستیم و امروز آمدیم تا اعلام کنیم دست از ارزش‌های این نظام برنمی‌داریم.

 

وی افزود: هر رأی ما تیری بر قلب دشمنان و بر کوته‌فکری آنان است و مردم ما هرگز به دشمنان ایران اسلامی اجازه نمی‌دهند با یاوه‌گویی‌های خود راه این مردم را برای حضوری باشکوه در سرنوشتشان سد کنند. دشمنان بدانند ملت ما همواره حامی راستین انقلاب و رهبری است و لحظه‌ای از این ارزش‌ها دست برنمی‌دارد.