جسد کودک 6 ساله گنبدی پس از 5 روز كه لا به لاي درختچه هاي گز رودخانه گرگانرود گير كرده بود، صبح امروز (جمعه)روي آب آمده و خانواده و اهالي روستا كه همچنان در جستجوي جسد اين كودك بودند، آن را از آب بيرون مي كشند.

 

 

شرق پرس: جسد حلیم علوی قوجق کودک هفت ساله روستای حالی آخوند بخش مرکزی گنبدکاووس که عصر دوشنبه ششم اردیبهشت هنگام تماشای رودخانه گرگانرود به داخل این رودخانه افتاده و غرق شده بود پس از پنج روز پیدا شد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، ظهر امروز (جمعه) خانواده این کودک، جسد دلبندشان را برای اقامه نماز میت به مصلی نماز جمعه اهل سنت گنبدکاووس آورده و پس از اقامه نماز برای خاکسپاری به روستا منتقل کردند.

 

اگرچه پس از وقوع این حادثه، بلافاصله تیم امدادی (غواصان) آتش نشانی شهرداری گنبدکاووس و در ادامه نیروهای امدادی و غواصان جمعیت هلال احمر این شهر و دو شهر دیگر گلستان (گرگان و بندرگز) به محل اعزام و به جستجوی جسد پرداختند اما تلاش های چند روزه آنان که تا شب گذشته ادامه داشت، بی نتیجه ماند.

 

بی نتیجه ماندن تلاش های تیم های امدادی آتش نشانی و هلال احمر برای پیدا کردن جسد حلیم علوی قوجق در گفت و گوی تلفنی خبرنگار ایرنا با مدیرعامل سازمان آتش نشانی و رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس تایید شد.

 

به گفته منابع محلی، جسد حلیم علوی قوجق که لا به لای درختچه های گز رودخانه گرگانرود گیر کرده بود، صبح امروز (جمعه)روی آب آمده و خانواده و اهالی روستا که همچنان در جستجوی جسد این کودک بودند، آن را از آب بیرون می کشند.

 

روستای حالی آخوند با ۱۵۰۰ نفر جمعیت درفاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز شهرستان ۳۶۰ هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.