سرورهای عظیم کشف شده در این محموله به قدری پر قدرت هستند که گفته می‌شود برای مصارف خاص همچون پشتیبانی سامانه‌های بزرگ از جمله سامانه‌های بانکی پر ترافیک استفاده می‌شود.

 

 یک محموله بزرگ حاوی ۵ کانتینر از تجهیزات خاص رایانه‌ای و تصویربرداری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهر تهران کشف شد؛ در این عملیات تعدادی سرورهای پرقدرت شناسایی شد که برای مصارف خاصی همچون پشتیبانی سامانه‌های بزرگ استفاده می‌شود.

-با همکاری گمرک و وزارت اطلاعات این محموله بزرگ در یکی از گمرکات مرزی مورد رصد نامحسوس خود قرار دادند و عصر روز چهارشنبه پس از شناسایی ۲ مالک این محموله بزرگ، در عملیاتی، این ۵ کانتینر را توقیف کردند

-ماموران وزارت اطلاعات موفق به کشف مقادیر بسیاری «مینی کامپیوتر»، «دوربین‌های تصویربرداری سینمایی» که ارزش هریک بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شد و تعدادی سرورهای عظیم و بسیار پر قدرت شدند که ارزش ریالی هریک از این سرورها بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

-سرورهای عظیم کشف شده در این محموله به قدری پر قدرت هستند که گفته می‌شود برای مصارف خاص همچون پشتیبانی سامانه‌های بزرگ از جمله سامانه‌های بانکی پر ترافیک استفاده می‌شود.

-برآوردهای اولیه از ارزش ریالی کالاهای صورت برداری شده، بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال را نشان می‌دهد.

– این محموله با اظهارنامه خلاف واقع و در قالب «تین» به کشور وارد شده بود/تسنیم