ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از انبار شرکت در بهشهر 9 هزار و 893 عدد انواع لوازم جانبی تلفن همراه به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف کردند.

کشف محموله میلیاردی قاچاق لوازم تلفن همراه در بهشهر!

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف لوازم جانبی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد ریال در بهشهر خبر داد.

 

عبدالله رضوانی اظهار کرد: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و کنترل مسیرهای ورودی شهرها، ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان بهشهر، موفق شدند، یکی از قاچاقچیان کالا را شناسایی کنند.

 

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدام‌های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، این فرد به نام «الف – ق» در امر تهیه و توزیع لوازم جانبی تلفن همراه خارجی قاچاق فعالیت دارد.

 

سرپرست پلیس آگاهی مازندران، اظهار کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی انبار دپوی کالای قاچاق واقع در یک شرکت صنعتی با هماهنگی قضائی آن را مورد بازرسی قرار دادند.

 

رضوانی افزود: ماموران در بازرسی از انبار شرکت ۹ هزار و ۸۹۳ عدد انواع لوازم جانبی تلفن همراه به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف کردند.

 

به گزارش ایسنا, وی گفت: بر این اساس متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.