پس از انتشار خبر قتل پیرزن ساروی که شایعاتی در سطح شهر بوجود آورد, رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری قاتل پیرزن 78 ساله خبر داد...
کشف معمای قتل پیرزن ساروی

عکس آرشیو

 

به گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ذبیح‌الله پهلوانی در تشریح جزئیات این جنایت هولناک، گفت: در پی کشف جسد پیرزنی ۷۸ ساله به نام ” حبیبه – ز” در خیابان “رودکی” ساری در ساعت ۱۹ روز چهارشنبه مورخ ۱۹ مهرماه سال جاری، مموضوع در دستور کار کارآگاهان و ماموران پلیس مبارزه با جرائم جنایی قرار گرفت .

 

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی وتحقیقات گسترده پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند در کمتر از چهار روز زنی به نام” ش- الف” ۴۷ ساله را به اتهام قتل در یکی از مناطق مسکونی شهر ساری شناسایی و دستگیر کنند.

 

رئیس پلیس آگاهی فرماتندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت : متهمه پس از دستگیری در تحقیقات پلیس ضمن اقرار به قتل، انگیزه خوداز این جنایت را سرقت وجه نقد از مقتوله عنوان کرد.

 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری دو همدست قاتل در این پرونده که دو مرد بودند، خبر داد و افزود: این افراد پس از وقوع قتل اقدام به جابجایی جسد و انتقال آن به این مکان کردند.
وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده و تشریح صحنه قتل برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

سرهنگ پهلوانی با هشدار به شهروندان و به ویژه افراد مسن و پیر از آنان خواست برای انجام عملیات بانکی واخذ وجه نقد از بانک ها، حتما از نزدیکان خود کمک بگیرند و از به همراه داشتن جواهرآلات و طلاجات گرانقیمت در حین تردد در معابر عمومی خودداری کنند.

 

وی همچنین توصیه کرد، پدران و مادران پیر و مسن به هیچ وجه به افراد غریبه اعتماد نکنند و از گفتن اسرار زندگی،آدرس محل سکونت و نحوه زندگی خود جدا خودداری کنند.