ارسطو قادری گفت: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و دادستان میاندورود، چند قبضه سلاح که موجب ناامنی در شهرستان میاندورود شده بود کشف و ضبط شد.

فرماندار میاندورود کشف و ضبط چندین قبضه سلاح در شرق مازندران

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از فارس, ارسطو قادری بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری میاندورود با اشاره به اهمیت انتخابات سال‌جاری، اظهار کرد: مردم نقطه اصلی این انتخابات هستند، زیرا افراد کاندیدا با رأی مردم انتخابات می‎شوند و مسئولان نیز باید به‎وظایف خود آگاه باشند.

 

 وی با بیان اینکه باید با تلاش بیشتر به باشکوه‎تر برگزار کردن این انتخابات کوشا باشیم، ادامه داد: همه ما باید برای بهتر برگزار کردن انتخابات سال‌جاری با تمام توان تلاش کنیم، زیرا دشمنان نظاره‎گر هستند و مشارکت دستگاه‎های اجرایی باید با دقت هرچه بیشتر برقرار باشد.

 

 

فرماندار میاندورود امنیت نهادها و دستگاه‎های اجریی را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: اگر انتخابات مجلس خبرگان به‎خوبی برگزار شود، امنیت ایجاد می‎شود که این امر با مشارکت مردم تحقق می‎یابد، همان‎طوری که امام راحل با مشارکت مردم انقلاب را حمایت کرد.

 

 

قادری با اشاره به اینکه همه مسئولان در انتخابات سال‌جاری باید از حداکثر توان خود برای مشارکت در این امر استفاده کنند و نباید طرفدار گروه و فرد خاصی باشند، تصریح کرد: اگر مسئولان در پیشبرد اهداف، همکاری نداشته باشند برخورد جدی صورت می‎گیرد، زیرا همه ما برای برگزاری انتخابات پیش‎رو موظف هستیم.

 

 

فرماندار میاندورود با بیان اینکه انتخابات رابطه مستقیم با حضور مردم دارد، گفت: انتخابات با مردم سر و کار دارد و مردم در تعیین سرنوشت کشور نقش مهمی دارند که در این‎صورت مسئولان باید برای حضور مردم در پای صندوق‎های رأی تلاش کنند.

 

 

وی وظیفه مسئولان اجرایی میاندورود را حفظ آرای مردم دانست و بیان کرد: دولت به مسئولان اجرایی وظایفی را محول کرده که همه مسئولان باید در انجام وظایف خویش کوشا باشند و به سیاست‎های دولت در مسیر انتخابات توجه کنند و طرفداری از فرد خاص، نتیجه بی‎اعتمادی مردم را در پی خواهد داشت.

 

 

 قادری به انجام فعالیت‎های فرهنگی تأکید کرد و ادامه داد: کارهای فرهنگی باید در رأس همه امور قرار بگیرد، اعزام کاروان حسینی به کربلای معلی به‎خوبی گویای این امر است و اعزام کاروان به مشهد مقدس نیز نیازمند توجه ویژه همه مردم است.

 

 

فرماندار میاندورود گفت: امنیت یکی از موضوعات قابل توجه است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و دادستان میاندورود، چندین سلاح شکاری که موجب ناامنی در این شهرستان بود کشف و ضبط شد.