سرهنگ شجاعی فرمانده انتظامی بهشهر از کشف 35 هزار عدد انواع مواد محترقه در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
کشف 35 هزار عدد مواد محترقه در بهشهر

عکس آرشیو

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سرهنگ”ابراهیم شجاعی” در تشریح این خبر،گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال،و سوء استفاده برخی از افراد فرصت طلب مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه در بین اقشار مختلف بویژه کودکان و نوجوانان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف شناسایی عاملان تهیه وتوزیع مواد محترقه در دستور کار ماموران انظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان این که سالهای گذشته تعدادی از شهروندان با سهل انگاری در این روزها دچار آسیب های جدی جانی و مالی شده اند، افزود: ماموران انتظامی شهرستان بهشهر طی روزهای گذشته با تلاش بی وقفه خود تعداد ۳۵ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

وی با اشاره به ماده ۶۱۸قانون مجازات اسلامی هرگونه هیاهو، جنجال، حرکات غیر متعارف یا تعرض به افراد که موجب اخلال در نظم و آرامش عمومی یا بازداشتن مردم از کسب و کار شود جرم محسوب می شود،گفت: برابر با قانون با افراد مخل نظم و امنیت اجتماعی در چهار شنبه آخر سال به شدنت برخورد خواهد شد .

شجاعی در خاتمه اظهار داشت : برای پیشگیری از حوادث چهار شنبه آخر سال باید در فرزندان خود این باور را ایجاد کرد، که سلب آسایش دیگران، وسیله خوبی برای شادی و سرگرمی نیست و نباید با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو کرد.