مراسم کلنگ زنی اولین سرای محله در عباس آباد نما با حضور مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی برگزار شد...

کلنگ زنی اولین سرای محله در شهرک مهرگان(عباس آباد) نکا

 

 

به گزارش شرق پرس(شرق مازندران) به نقل از مهر, در راستای ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی نخستین سرای محله شهرک مهرگان عصر سه شنبه با حضور مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان ارشد استانی و شهرستانی کلنگ‎زنی شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در حاشیه این مراسم ساخت خانه محله را راهکاری جهت سلامت اجتماعی مردم این منطقه برشمرد که به خوبی می تواند بخش اعظمی از آسیب های اجتماعی و فرهنگی اهالی شهرک مهرگان را کاهش دهد.

 

محمود ذوالفقاری افزود: این ساختمان به مساحت ۴۵۰ متر مربع زیر بنا در چهار طبقه و با اعتبار هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توسط اداره راه وشهرسازی وبهزیستی طی ۶ ماه آینده افتتاح و به بهرداری می رسد.

 

روح الله جمشیدی شهردار نکا در حاشیه جلسه احیاء نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهر نکا از سکونتگاه های غیر رسمی در حوزه های شهر به عنوان مسئله اساسی یاد کرد وهمچنین اظهار داشت :خوشبختانه درزمینه مشکلات شهرک مهرگان بخش اعظمی از مشکلات در حال حل می باشد اما نقاط دیگر حادثه خیز شهر وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود.

 

وی افزود: واگذاری ۳۳پلاک سکونتگاه در زمان بعد از سیل توافق شده بود اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته همچنین در حال حاضر ۱۱۰پلاک سکونتگاه در معرض سیل هستند که باید شدیدا به آن پرداخته شود.