صالح طبری از افتتاح 8 پروژه بهداشت و درمان در بهشهر خبر داد و گفت: کلینیک فوق‌تخصصی امام رضا(ع) که همان طوبی شماره 2 محسوب می شوددر بهشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

kelinik-darmani

 

به گزارش شرق پرس محمدتقی صالح طبری در گفت‌وگو با ایسنا, از افتتاح ۸ پروژه بهداشت و درمان با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در هفته دولت خبر داد.

 

 

 

وی افزود: از این میان مهم‌ترین پروژه کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی امام‌رضا(ع) است که برای ساخت، بازسازی و خرید تجهیزات پزشکی آن حدود یک میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

 

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهشهر خاطرنشان کرد: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام‌رضا(ع) که کلینیک شماره ۲ طوبی بعد از ساری در استان است با حضور وزیر بهداشت و درمان در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

 

 

صالح طبری اظهار کرد: ۲ مرکز بهداشتی درمانی فرسوده در مناطق محروم روستاهای سفیدچاه و ارزت به صورت کامل تخریب و مجددا احداث شده‌اند که در این هفته افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

 

وی همچنین از افتتاح انبار دارویی به وسعت ۲۲۰ متر که با موضوع پدافند غیر عامل ساخته شده است خبر داد و افزود: در این انبار تمامی داروها و تجهیزات پزشکی حوزه بهداشت و درمان شهرستان نگهداری می‌شود که این انبار دارویی در استان مازندران کم‌نظیر است.

 

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهشهر با بیان اینکه زمین و کل هزینه ساخت پروژه پایگاه سلامت شماره ۴ بهشهر توسط خیرین شهرستان انجام شد، خاطرنشان کرد: هزینه تجهیزات این درمانگاه که بیش از ۴۰ میلیون تومان شد از محل اعتبارات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوده است.

 

 

صالح طبری اظهارکرد: مراکز بهداشتی درمانی بهشهر ۱ و بهشهر ۲ که به طور کامل بازسازی شده‌اند و درمانگاه روستای حسین‌آباد با صرف هزینه ۲۰۰ میلیون تومان که کاملا بازسازی شده است در این هفته افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.