نوبخت در کنایه ای جالب گفت: عربستان از قطع رابطه با ايران متضرر مى شود حتى اگر دولت بزرگى چون جيبوتى هم آن ها را همراهى كند.

کنایه سنگین سخنگوی دولت: عربستان ضرر خواهد کرد حتی اگر دولت بزرگ جیبوتی! همراهش باشد

 

شرق پرس: محمد باقر نوبخت در نشست هفتگی سخنگوی دولت با اصحاب رسانه در واکنش به حمله به سفارت و کنسولگری عربستاندر تهران و مشهد، گفت:حمله به سفارت عربستان با شرع و آموزه های اسلامی توجیه ندارد و از نظر مدنی و قوانین بین المللی در شأن ملت ایران نبود و نیست، قوای نظامی و انتظامی و امنیتی باید دقت بیشتر کنند.

 

 

وی همچنین تاکید کرد: عده‌ای که معلوم نیست مقاصدشان برای کدام دولت است از احساسات مردم سوء استفاده نکنند.

 

 

 نوبخت  در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: یکشنبه یا سه شنبه آینده برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه سال ۹۵ کل کشور تقدیم مجلس می شود.

 

 

وی با اشاره به قطع ارتباط با ایران که ناشی از ناپختگی و بی تجربگی عربستان است، افزود: خود این کشور ضرر می کند هرچند دولت بزرگ جیبوتی کنارش باشد.

 

 

سخنگوی دولت ادامه داد: در ۳۰ و چند سال از عمر انقلاب بسیاری از دولت های خارجی قطع ارتباط با ایران را تجربه کردند، عربستان چه سهمی از توسعه ملی ایران دارد که بخواهیم از قطع ارتباط آن ناراحت شویم.

 

 

نوبخت خاطرنشان کرد: اقدام داعش گونه عربستان در اعدام شهید نمر محکوم و نشان دهنده شکست سیاست این کشور در منطقه است.

 

 

کنایه جالب”سخنگوی دولت” به قطع رابطه جیبوتی با ایران  

 

نوبخت در  ادامه این نشست خبری در واکنش به قطع رابطه دیپلماتیک جیبوتی با ایران گفت: عربستان از قطع رابطه با ایران متضرر مى شود حتى اگر دولت بزرگى چون جیبوتى هم آن ها را همراهى کند. وی ادامه داد: قطع رابطه عربستان و ریزه خوارانش تاثیرى در توسعه ملى ایران ندارد. 

 

 

 

خبرانلاین