کنسرت گروه رستاک در سینما سپهر ساری به خوانندگی بهزاد و فرزاد مرادی قطعاتی را از موسیقی نواحی سایر استان های کشور اجرا خواهد کرد...

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) کنسرت گروه موسیقی رستاک ۱۶ تیرماه جاری در سینما سپهر ساری برگزار می شود.

 

سیامک سپهری سرپرست این گروه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: گروه در این برنامه به خوانندگی بهزاد و فرزاد مرادی قطعاتی ر ا از موسیقی نواحی سایر استان های کشور می نوازد.

 

کنسرت گروه رستاک در سینما سپهر ساری

 

وی از یاور احمدی فر، محمد مظهری، فرزاد خورشید سوار، امید مصطفوی، اکبر اسماعیلی پور، نگار اعزازی، سپهر سعادتی، صبا جمالی و حامد بلند همت به عنوان دیگر اعضای گروه رستاک نام برد.

او به حضور همه سازهای ملی و منطقه ای از قبیل کمانچه، تارباس آرشه‌ای، دیوان، تنبور، سه تار، تار، رباب، عود، دوتار، تار باس، قانون، تنبک، دهلک، دف، دیره، دایره، دهل، کاخِن، پیپه (دمام)، دسرکتن (نقاره)، سنج، قشمه، نی لبک، بالابان، سرنا و … در این گروه اشاره کرد.

گروه رستاک فعالیت خود را در تابستان سال ۱۳۷۶ در قالب یک گروه موسیقی تجربی Experimental Music Group آغاز و با الهام از عناصر شنیداری موسیقی بومی ایران و با رویکرد به گونه‌ای از موسیقی با قابلیت برقراری ارتباط با سایر فرهنگ‌ها، اقدام به تحقیق و برگزاری جلساتی با حضور هنرمندان و استادان حوزه‌های متفاوت موسیقی کرد.