دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون برق به میزبانی دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر برگزار می شود.

کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون برق در بهشهر برگزار می شود

 

به گزارش شرق پرس نبی اله رمضانی دبیر علمی همایش بین المللی حفاظت و اتوماسیون برق در گفتگو با  مهر اظهار داشت: دانشگاه علم و فناوری مازندران بهشهر ۲۶ و ۲۷ دی ماه میزبان دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم‌های قدرت است.

وی افزود: دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم‌های قدرت ۲۵ تا ۲۷ دی ماه جاری با حضور مسوولان کشوری و استانی و سخنرانی چهره‌های برتر دانشگاهی داخل و خارج از کشور، دی ماه امسال در دانشگاه علم و فناوری مازندران- بهشهر برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این کنفرانس بین‌المللی از معتبرترین گردهمایی‌های اندیشمندان و اساتید حوزه حافظت و اتوماسیون سیستم قدرت به شمار می‌رود که در آن دستاوردهای تحقیقاتی و موفقیت‌های صنعتی این حوزه معرفی خواهد شد.

دبیر این همایش افزود: برگزاری همایش، کارگاه‌های آموزشی و برپایی نمایشگاه به‌منظور معرفی توان فنی- تخصصی و تولید سازمان و شرکت‌های داخلی از جمله برنامه‌های این همایش بین‌المللی است.

رمضانی گفت: در این کنفرانس دو روزه، علی نبوی نیاکی از دانشگاه تورنتو کانادا و همچنین همایون حائری مدیرعامل مدیریت برق و از مدیران ارشد صنعت برق کشور سخنرانان این کنفرانس هستند.

وی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، ۵ عنوان کارگاه آموزشی توسط مجرب‌ترین متخصصان و مدیران شرکت‌های صنعتی و همچنین متخصصان شرکت زیمنس آلمان برگزار می‌شود.

رمضانی گفت: با توجه به اینکه این همایش از ادغام کنفرانس تخصصی حفاظت و کنترل سیستم‌های قدرت و کنگره بین‌المللی اتوماسیون صنعت برق است؛ برگزاری کارگاه‌های آموزشی بحث و تبادل نظر تخصصی در زمینه چالش‌های اتوماسیون، توسط مدیران و خبرگان صنعت اتوماسیون سیستم قدرت از دیگر برنامه‌های این کنفرانس است.

دبیر این همایش افزود: برای برپایی نمایشگاه جانبی این همایش هم ۱۰ غرفه در نظر گرفته شده است تا شرکت‌ها و مؤسسات در این نمایشگاه‌ها، توان فنی- تخصصی و تولید سازمان و شرکت‌های داخلی را به معرض نمایش قرار دهند.

وی گفت: ۸۰ مقاله به این همایش ارائه شد که ۲۴ مقاله به صورت شفاهی و ۸ مقاله به صورت مقاله و در قالب پوستر ارائه می‌شود.