سرهنگ ادبي خاطرنشان کرد : اين سارق 12 ساله در بازجوئي هاي تخصصي ماموران پليس آگاهي به 19 فقره سرقت موتورسيكلت و دو فقره سرقت دوچرخه در سطح شهر سيرجان از نقاط مختلف خلوت و كم تردد اعتراف کرده است.

 

 

شرق پرس: جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری کودک ۱۲ساله ای خبر داد که دست به سرقت موتورسیکلت می زد و به ۲۱ فقره سرقت اعتراف کرده است.
 
 سرهنگ” اکبر ادبی” گفت: در پی چندین فقره سرقت موتورسیکلت و دوچرخه ماموران انتظامی این شهرستان دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی ، ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق شدند با شگردهای پلیسی یک نوجوان را شناسائی و با هماهنگی مقام قضایی او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کنند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان گفت: این نوجوان ۱۲ ساله که در یک خانواده بد سرپرست زندگی می کند و پدر و مادرش دچار اعتیاد هستند برای امرار معاش اقدام به سرقت می کرده است.
 
سرهنگ ادبی خاطرنشان کرد : این سارق ۱۲ ساله در بازجوئی های تخصصی ماموران پلیس آگاهی به ۱۹ فقره سرقت موتورسیکلت و دو فقره سرقت دوچرخه در سطح شهر سیرجان از نقاط مختلف خلوت و کم تردد اعتراف کرده است.
 
وی اظهار کرد : در جریان بررسی این سرقت ها ماموران با اقدامات اطلاعاتی یک مالخر که اهل شهرستان رفسنجان است ، را نیز شناسائی و دستگیر کردند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان از شهروندان خواست: توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.