ناصری گفت: با حضور محمدرضا عارف در انتخابات ایشان حتما سر لیست اصلاح طلبان در تهران خواهند شد و انشاءالله پس از پیروزی و در صورت کسب کرسی‌های لازم گزینه اصلاح طلبان برای ریاست مجلس دهم هم خواهد بود.

 

 

شرق پرس: عبدالله ناصری گفت: عارف سرلیست تهران و گزینه اصلاحات برای ریاست مجلس دهم است. آقای ناطق درست است که اصولگرایی تیزبین و مدافع منافع ملی است اما هیچ گاه جریان اصلاحات یک اصولگرا را سرلیست انتخاباتی خود قرار نمی‌دهد.

 

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: با این حال اعضا با اتفاق آرا آقای عارف را انتخاب کردند. ریاست آقای عارف بر هیات رئیسه قطعی است و در این مورد اجماع وجود دارد و از آنجا که آقای عارف ستاد انتخاباتی خود را شکل داده و غیر از این، گرفتاری‌ها و مشغله‌هایی را در مسئولیت‌های حکومتی و مباحث خارج از انتخابات دارند و ممکن است این مسئولیت به شکل کفالت برعهده رئیس وقت شورای هماهنگی و یا رئیس وقت شورای مشورتی اصلاح طلبان قرار گیرد.

 

ناصری در بخش دیگری از این گفت‌وگو تاکید کرد: با حضور محمدرضا عارف در انتخابات ایشان حتما سر لیست اصلاح طلبان در تهران خواهند شد و انشاءالله پس از پیروزی و در صورت کسب کرسی‌های لازم گزینه اصلاح طلبان برای ریاست مجلس دهم هم خواهد بود.