شاعری از گلوگاه به عنوان مکانی بکر برای سرمایه گذاری نام برد و افزود: گلوگاه مستعد اجرای طرح های زود بازده در حوزه اقتصادی و گردشگری است.

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) علی محمد شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح ساختمان اقامتی گردشگری در گلوگاه با بیان اینکه طرح گردشگری ۲۵ هکتاری توسکا چشمه به شهرداری گلوگاه واگذار شد، گفت: تمام امکانات پارک جنگلی از قبیل آلاچیق، سرویس پذیرایی، نمازخانه، سرویس بهداشتی و مرکز اورژانس بین راهی در پارک جنگلی توسکا چشمه تا دو سال آینده احداث می شود.

گلوگاه مستعد سرمایه گذاری در حوزه اقتصاد و گردشگری است

وی از عملیات آبرسانی و گاز رسانی به مناطق هزارجریب خبر داد و افزود: با این عملیات زمینه برای توسعه این مناطق فراهم می شود.

شاعری گفت: ۶۰ کیلومتر راه روستایی در بهشهر و نکا زیرسازی شد و آماده آسفالت است که زمینه ای برای توسعه گردشگری است.

نماینده مردم شرق مازندران د مجلس شورای اسلامی از گلوگاه به عنوان مکانی بکر برای سرمایه گذاری نام برد و افزود: گلوگاه مستعد اجرای طرح های زود بازده در حوزه اقتصادی و گردشگری است.

شاعری گفت: ۱۰۷ طرح با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان دهه فجر امسال در منطقه شرق مازندران بهره برداری شد که ۱۵ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان و ۶۵ میلیارد تومان در حوزه راه سازی بوده است.

وی با اشاره به آغاز احداث باغ در ۵۰۰ هکتار از زمین های شیبدار نکا افزود: سد گلورد که آرزوی ۲۰ ساله مردم بود تا پایان فروردین ۹۶ آبگیری خواهد شد.