برخی نزدیکان فدراسیون وزنه برداری اسناد و مدارک معتبری در دست دارند که نشان می دهد بعضی ها بعد از موفقیت وزنه برداری در المپیک لندن، از داخل ایران با تاماش آیان توافق کرده بودند

یک ایرانی هم در ماجرای حذف بهداد سلیمی خیانت کرد !

 

در نامردی بزرگی که در حق بهداد سلیمی شد، رد پای یک خائن ایرانی هم به چشم می خورد. همان شخصی که ما اولین بار به خاطر او به تاماش آیان و دار و دسته اش باج دادیم.

حالا بماند که جلود عراقی همان جلادی که به همراه همسرش در هیات ژوری بود و با وجود سه چراغ روشن داوران، رای مردود شدن حرکت دوم بهداد را صادر کرد، رفیق فابریک همین شخص ایرانی است و گفته می شود تعصب به این شخص در حق خوری بهداد نقش داشته است. بحث ما الان جلود و جلادی اش نیست و حرف از توافق احمقانه ای است که ما با آیان کرده بودیم و قول دادیم هر تصمیمی آیان گرفت، معترض نشویم!

 برخی نزدیکان فدراسیون وزنه برداری اسناد و مدارک معتبری در دست دارند که نشان می دهد بعضی ها بعد از موفقیت وزنه برداری در المپیک لندن، از داخل ایران با تاماش آیان توافق کرده بودند در المپیک ریو دو طلا به ایران برسد و وزنه برداری ما در ازای ۵ نماینده ای که به ریو خواهد فرستاد بیشتر از دو طلا و نهایتا یک مدال برنز دیگر توقع نداشته باشد.

همین اسناد و مدارک مربوط به توافق با آیان باعث شد نتوانیم به این پیرمرد خرفت اعتراض کنیم و مانع حق خوری علیه بهداد سلیمی شویم.

برای پی بردن به صحت و سقم این ادعا منتظر بازگشت علی مرادی و همکارنش از ریو هستیم و اعلام می کنیم بدون هیچ ترس و واهمه ای از آن خائن وطن فروش آمادگی انتشار هر نوع سندی را دارد، البته اگر سندی موجود باشد!

گفته می شود بعد از آن که در المپیک لندن ۴ وزنه بردار ایران مدال گرفتند، در حالی که قرار بود سهم ایران از وزنه برداری لندن یک طلا و یک نقره و یک برنز باشد، بعضی ها برای آن که آیان لج نکند و دوباره دوپینگ وزنه برداران ایرانی اعلام نشود، با او توافق کردند اگر باز هم در المپیک بعدی ۵ نماینده داشته باشیم تعهد می کنیم بیش از سه مدال نگیریم و هر سه مدال هم طلا نباشد.

البته این اولین بار نیست که می شنویم تاماش آیان از قبل از آغاز رقابت های المپیک مدال های طلا را میان کشورهای مدعی تقسیم می کند.

این بار هم آیان برای ما دو طلا در نظر گرفت و چون سهراب مرادی و کیانوش رستمی طلا گرفتند، هیات ژوری ماموریت پیدا کرد نگذارد بهداد طلا بگیرد. هیات ژوری می خواست کاری کند مدال بهداد پر رنگ تر برنز نباشد.
  جام نیـوز