دلاور بزرگ نیا با اشاره به افتتاح دو هتل آپارتمان در شهرستان بهشهر و محمودآباد اظهار کرد: در مجموع برای راه‌اندازی این پروژه‌ها‌ 10 میلیارد و 900 میلیون تومان هزینه شده‌ است.

hotel-behshahr5

 

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران، دلاور بزرگ‎نیا اظهار داشت: یک مرکز رزرواسیون خانه مسافر در شهرستان بهشهر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به‌منظور اطلاع‌رسانی از جاذبه‌های مازندران و رزرو سامان‌دهی خانه مسافر و دیگر تاسیسات اقامتی استان راه‌اندازی می‌شود.

 

 

 

وی با اشاره به افتتاح دو هتل آپارتمان در شهرستان بهشهر و محمودآباد و یک متل در منطقه زیبا و ییلاقی لاریجان، اظهار کرد: در مجموع برای راه‌اندازی این پروژه‌ها‌ ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده‌ است.

 

 

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری مازندران از برگزاری تور رسانه‌ای معرفی جاذبه‌های گردشگری به‌مناسبت هفته دولت خبر داد و افزود: جشنواره صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در شهرستان نوشهر در قالب  ۱۶ غرفه صنایع‌دستی، ۱۲ غرفه سوغات و دو کارگاه برگزار می‌شود.

 

 

وی در پایان گفت: در حال حاضر ۵۴ هتل، ۴۳ متل، ۶۹ هتل آپارتمان ۱۶ مهمان‌پذیر، ۹ کمگینگ، ۳۴۸ پذیرایی بین‌راهی، ۱۵ سفره‌خانه، ۹ مجموع تفریحی و گردشگری و ۲۰۱ دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در مازندران فعالیت دارند.