صبح امروز در پی انفجاری یک فقره آتش‎سوزی در «گرائیل‌محله» بهشهر رخ داد که بلافاصله پس از دریافت گزارش، تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) ذکریا اشک‎پور سخنگوی اورژانس مازندران در گفت‎وگو با فارس اظهار کرد: ظهر امروز گزارشی از انفجار در یک واحد مسکونی به مرکز پیام شرق مازندران گزارش شد و بلافاصله نیز همکاران پایگاه اورژانس بهشهر به محل حادثه واقع در گرائیل‎محله این شهر اعزام شدند.

 

وی افزود: در این حادثه به‌دلیل نشت گاز در منزل مسکونی، انفجار مهیبی رخ داد و علاوه بر تخریب منزل و آسیب به دو دستگاه خودرو، یک نفر مصدوم شد که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر منتقل شد.

 

در این زمینه مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی بهشهر در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: صبح امروز یک فقره آتش‎سوزی در «گرائیل‌محله» بهشهر رخ داد که بلافاصله پس از دریافت گزارش، تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

 

حسین سراج افزود: این آتش‎سوزی در یک منزل مسکونی رخ داد، وسعت آتش‎سوزی وسیع نبوده اما درب و پنجره و دیوارهای دو اتاق در این منزل مسکونی بسیار خسارت دید و شیشه‎های سایر بخش‌های منزل و حتی واحدهای تجاری در طبقه زیرین این واحد مسکونی نیز شکسته شد و یا تَرک برداشت.

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی بهشهر گفت: علت این حادثه نشت گاز بود که انفجار حاصل از آن موجب وحشت ساکنان و کسبه اطراف این واحد مسکونی شده بود.

 

سراج اضافه کرد: تنها یک نفر در این منزل مسکونی حضور داشت که پس از اقدامات اولیه اورژانس به یکی از مراکز درمانی ویژه سوختگی استان منتقل شد.