فرماندار بهشهر درباره ساخت بزرگترین اردوگاه تفریحی و ورزشی توسط علی پروین در شرق مازندران گفت: در نشست مشترک اسطوره فوتبال ایران خواست تا بدین منظور زمین مناسبی را شناسایی و به او معرفی کنیم.

 

 

به گزارش شرق پرس سید خالق سجادی در گفت‌وگو با  فارس درباره سفر علی پروین به بهشهر و نشستی که با او در فرمانداری انجام شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات این نشست، درباره ساخت بزرگ‎ترین اردوگاه ورزشی تفریحی بود که اسطوره فوتبال ایران خواست تا زمین مناسبی را شناسایی و به او معرفی کنیم.

 

 

وی با بیان اینکه پروین به دنبال مکانی است تا در نقطه‎ای زیبا و دارای فضای سبز با زیرساخت‎های مناسب باشد، افزود: از این‎دست مناطق در بهشهر زیاد سراغ داریم و باید با کار کارشناسی‎شده و دقیق، مکان شایسته‌ای را به او معرفی کنیم.

 

 

فرماندار بهشهر گفت: قرار است در زمینی که مورد تأیید قرار می‎گیرد، مجتمع ورزشی تفریحی به‎منظور برگزاری اردوهای ورزشی ازجمله فوتبال و فوتسال با تجهیزات و امکانات کامل اردویی ساخته شود.

 

 

سجادی ادامه داد: راه‎اندازی یک تیم فوتبال در لیگ دسته دو کشور نیز از دیگر موارد مورد گفت‎وگو در نشست با علی پروین بوده است.

 

 

وی در پایان گفت: موقعیت جغرافیایی و چشم‌اندازهای طبیعی بهشهر را بر روی نقشه به اطلاع اسطوره فوتبال ایران رساندیم تا آشنایی بهتری از این منطقه داشته باشد.

 

 

 

در سال ۹۳ بود که اسطوره فوتبال ایران دیداری با مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد داشت، در آن دیدار صحبت‎هایی از سرمایه‌گذاری در این بندر عنوان شد.

 

 

اکنون ساختمان مرکز مبادلات تجاری که پیش از این در اختیار سهام عدالت بود، با بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی با سرمایه‎گذاری علی پروین در بندر امیرآباد در حال ساخت است که در واقع یک ساختمان تجاری اقامتی کامل محسوب می‎شود.

 

تصاویر این نشست در ادامه ملاحظه می فرمائید:

 

 

بزرگترین اردوگاه تفریحی, ورزشی توسط علی پروین در شرق مازندران ساخته می شود+تصاویر

 

بزرگترین اردوگاه تفریحی, ورزشی توسط علی پروین در شرق مازندران ساخته می شود+تصاویر