ربیع فلاح در بین خطبه های نمازجمعه بهشهر گفت: بزرگ ترين گلخانه كشور در بهشهر افتتاح خواهد شد و مقدمات كار در اين زمينه فراهم شده است.

استاندار مازندران ربیع فلاح : بزرگترین گلخانه کشور در شرق مازندران ساخته می شود

 

 

 

به گزارش شرق پرس ربیع فلاح جلودار  در سخنرانی بین خطبه های نماز جمعه بهشهر گفت: ساخت گلخانه در بهشهر از طرح های محوری برای شرق مازندران است و برای این منظور اعتبارات ویژه ای هم تخصیص داده می شود.

 

وی توجه به تولید و اشتغال را مهم ترین محور اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت : همه مسئولان و مردم باید با همدلی و همزبانی در کنار هم باشند تا شعار سال را با اتحاد عملیاتی کنیم .

 

استاندار مازندران همچنین از توسعه بندر امیرآباد بهشهر خبر داد و گفت : توسعه این بندر به عنوان قطب اقتصادی استان مازندران در دست اقدام است تا با رشد و توسعه آن شاهد مبادلات بیشتر و همچنین رشد و توسعه اقتصادی در منطقه باشیم.

 

نماینده عالی دولت در مازندران به حضورش در جمع معتکفان شهرستان های نکا و بهشهر اشاره کرد و گفت : ماه رجب و شعبان دروازه ورود به رمضان است و لذا باید با پاکی در این ماه، به پیشباز رمضان و میهمانی خدا برویم.

 

به گزارش ایرنا, وی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد گروه سنی شرکت کننده در اعتکاف امسال در مازندران بین ۱۵ تا ۴۰ سال سن دارند ، افزود : حضور در اعتکاف برای جوانان فرصت بسیار ارزشمند است چرا که ارتباط مناسبی که با معبود پیدا می کنند روح و جان خود را صیقل می دهند و در مقابل آسیب های اجتماعی مصون می مانند.