مدیر گمرک امیرآباد بهشهر از افزایش درآمد این گمرک خبر داد و گفت: از فروردین‌ماه تا پایان مردادماه سال‌جاری، 404 میلیارد ریال درآمد عاید گمرک شده است که نسبت به مشابه سال گذشته،سه درصد افزایش داشتیم.

images

 
 شرق پرس : مدیر گمرک امیرآباد بهشهر گفت: گمرک امیرآباد در بخش ترانزیت داخلی و خارجی همچنین درآمد،از ابتدا تا پایان مرداد‌ماه سال‌جاری، رشد خوبی داشته است.
 
 
 
به گزارش تابناک به نقل از فارس امیر جمشیدی  در شهرستان بهشهر اظهار کرد: از فروردین‌ماه تا پایان مردادماه سال‌جاری ۶۳ هزار و ۴۵۰ تن کالا به ارزش ۵۵ میلیون و ۲۸۵ هزار دلار از طریق گمرک امیرآباد ترانزیت خارجی صورت گرفته است.
 
 
وی اضافه کرد: این میزان ترانزیت، ۶۹ درصد به لحاظ وزن و ۴۷ درصد به لحاظ ارزش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش داشته است، همچنین بیشترین محموله‌های ترانزیتی در این بخش نیز بنزین و آهن‌آلات بوده است.
 
 
مدیر گمرک امیرآباد بهشهر درباره ترانزیت داخلی نیز گفت: از فروردین‌ماه تا پایان مردادماه سال‌جاری، ۸۷ هزار و ۴۵ تن کالا به ارزش ۲۲ میلیون و ۷۰۱ هزار دلار از طریق این گمرک ترانزیت داخلی صورت گرفته که از لحاظ وزن ۳۲۶ درصد و از لحاظ ارزش ۱۴۸ درصد رشد داشته است.
 
 
 
عضو شورای اداری شهرستان بهشهر با اشاره به افزایش میزان صادرات و واردات در سه ماهه ابتدای سال‌جاری و کاهش آن در دو ماه گذشته، گفت: در مجموع، از فروردین‌ماه تا پایان مردادماه سال‌جاری، ۳۸۰ هزار و ۶۴ تن کالا به ارزش ۳۴ میلیون و ۷۵ هزار دلار از طریق گمرک امیرآباد به مقصد کشورهای آذربایجان، روسیه، ترکمنستان، قزاقستان و افغانستان صادر شده است.
 
 
 
جمشیدی عمده کالاهای صادرات را سیمان، کلینکر، گچ سفید، سنگ آهن و مصنوعات فولادی عنوان کرده است.
 
 
 
وی بیان کرد: در مدت مذکور، ۴۳۴ هزار و ۵۸۰ تن کالا به ارزش ۱۴۴ میلیون و ۹۲۷ هزار دلار از طریق گمرک امیرآباد وارد کشور شده است که عمده آنها غلات،آهن‌آلات، ماشین‌آلات و قطعات صنعتی از کشورهای روسیه، قزاقستان، ترکمنستان، ترکیه و چین بوده است.
 
 
مدیر گمرک امیرآباد بهشهر از افزایش درآمد این گمرک خبر داد و گفت: از فروردین‌ماه تا پایان مردادماه سال‌جاری، ۴۰۴ میلیارد ریال درآمد عاید گمرک شده است که نسبت به مشابه سال گذشته،سه درصد افزایش داشتیم.
 
 
مدیریت گمرک امیرآباد در هفته دولت به عنوان یکی از مدیران نمونه شهرستان بهشهر معرفی و در مراسمی با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران،مورد تقدیر قرار گرفت.