علي مهدي پور رئيس فني و حرفه اي بهشهر با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مهارت آوزی گفت: در هفته بازدید همگانی از مراکز فنی و حرفه ای كشور بيش از 470 نفر از كارگاههاي آموزشي بازدید کردند .

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر، رئیس  فنی و حرفه ای بهشهر گفت: از ۱۶ تا ۲۲ آبان ماه به عنوان بازدید همگانی از مراکز فنی و حرفه ای نامگذاری شده بود که با هماهنگی و مکاتبات به عمل آمده با دانشگاهها، هنرستانها، مدارس و مراکز آموزشی در سطح شهرستان زمینه بازدید این عزیزان فراهم شده بود.

 

 

fani-herfeee-behshahr

مهدی پور اظهارداشت : در طرح بازدید همگانی بیش از ۱۶۵ نفر از دانش آموزان ۵۳ نفر دانشجو ، ۱۷۷ نفر از اصناف و ۷۵ نفر از عموم همشهریان از کارگاههای مرکز بازدید بعمل آوردند.

 

وی بر ضرورت مهارت آموزی تاکید کرد و افزود: با توجه به رتبه بالای بیکاری در این شهرستان ترویج فرهنگ مهارت یک امر ضروری است.

 

وی بیان داشت: تمامی مدیران پس از این بازدید از وجود چنین منابعی در سیستم آموزش مهارتی ابراز خرسندی نمودند.

 

این عضو کارگروه اشتغالی شهرستان بهشهر گفت: کلیه بازدید کنندگان تخصیصا روسای ادارات از خدمات ارزنده مرکز در توانمند سازی نیرو های جویای کار تقدیر و تشکر نمود و عملکرد مرکز بهشهر را بسیار مطلوب توصیف کردند.

 

مهدی پور بیان کرد: شهرستان بهشهر در حوزه های صنعت، کشاورزی و شیلات و صنایع دستی از ظرفیت و پتانسیل بالقوه ای برخوردار است که بایدزمینه توسعه و گسترش این ظرفیت ها را در مرکز فراهم آوریم.

 

رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهشهرتصریح کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر در ۱۰ رشته و ۲۲ حرفه آموزشی از قبیل مکانیک ، تراشکاری، برق صنعتی، جوشکاری ، پرورش قارچ دکمه ای، دوزنده کیف های چرمی با دست ، برق خودرو ، کامپیوتر و …. برای برادران و خواهران در زمینه های صنعت، خدمات و کشاورزی،  مشغول آموزش رایگان به جوانان جویای مهارت شهرستان است.

 

مهدی پور افزود: در هشت ماهه اول سال ۹۴ در بخش های مرکزثابت، اصناف، روستا و زندان در مجموع بیش از ۲۵۰  هزار نفر ساعت عملکرد آموزشی داشته ایم .