جشنواره مرغوبترین انجیر ایران با حضور استاندار , نماینده شهرستانهای شرقی, مسئولان استانی و شهرستانی از روز پنجشنبه در شهر گلوگاه افتتاح شد.

 

شرق مازندران: ربیع فلاح استاندار مازندران در افتتاحیه جشنواره مرغوبترین انجیر ایران در گلوگاه اظهار داشت: برپایی جشنواره های اینچنینی و شناسایی ظرفیتها و قابلیتها گام موثری در راستای اشتغالزایی جوانان منطقه خواهد بود.

ربیع فلاح با اشاره به مذاکره با یک تیم سرمایه گذار چینی به منظور سرمایه گذاری در شرق مازندران افزود حمایت از سرمایه گذاران به منظور سرمایه گذاری در منطقه از برنامه های دولت است.

استاندار مازندران در مراسم افتتاحیه جشنواره انجیر گلوگاه از تشکیل ستاد توسعه شرق استان خبر داد و تاکید کرد: تمامی واحدهای تولیدی که نیاز به سرمایه در گردش دارند مشکلات آنان در آینده بسیار نزدیک برطرف خواهد شد

دکتر علی محمد شاعری نماینده شهرستانهای شرق مازندران نیز با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در شرق استان بالاست گفت:  در بهشهر ده هزار نفر و در گلوگاه پنج هزار نفر بیکار داریم که این میزان بیکاری دو برابر شهرهای دیگر مازندران است
شاعری در ادامه گفت: باید  با محصولات بومی هر منطقه برند سازی کنیم و در شهر خود هویت و برندی  را تعریف کنیم که متفاوت با دیگر شهرهای کشور باشد .

نماینده شهرستانهای شرقی مازندران با گلایه از نبود زیرساخت برای توسعه شهر گلوگاه افزود: امیدواریم مسئولان استانی, گلوگاه را با دید استانی بنگرند چرا که این شهرستان خدمات ملی به کشور ارائه می کند.

 

تصاویر این جشنواره را از دوربین رسانه شرق پرس ملاحظه می فرمائید: