این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قیمت پراید 9 میلیون تومان است تاکید کرد: خودروسازان داخلی باید کیفیت خودروی خود را افزایش و از سوی دیگر قیمت آن را کاهش دهند.

نماینده مجلس: قیمت واقعی پراید 9 میلیون تومان است

 

 

شرق پرس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص کاهش قیمت پراید به ۱۵ میلیون تومان گفت: پراید ۱۵ میلیون تومان ارزش ندارد بلکه قیمت واقعی آن ۹ میلیون تومان است.

 

 

سعید زمانیان در گفت وگو با میزان، با تاکید بر کاهش قیمت خودروهای بی کیفیت و گران، اظهار کرد: به عنوان مثال خودرویی مانند پراید از لحاظ بدنه، امنیت جانی و قطعات یدکی که دارد بسیار جای سئوال دارد.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خودروسازان داخلی باید کیفیت خودروی خود را افزایش و از سوی دیگر قیمت آن را کاهش دهند.

 

وی با اشاره به امنیت بسیار پایین خودرویی مانند پراید، اضافه کرد: باتوجه به امنیت بسیار پایین خودرویی مانند پراید، تردد آن باید در بین شهرها ممنوع است، چنین خودرویی برای داخل شهر مناسب است.

 

زمانیان دهکردی گفت: در حال حاضر مشکل مردم و ما کاهش قیمت خودرو نیست بلکه افزایش کیفیت مهم تر از آن است، مردم دارند به خودرویی پول می دهند که نه کیفیت دارد و نه قیمت.زمانیان دهکردی افزود: اکنون مردم بابت خودرو پول زیادی پرداخت می کنند بنابراین باید خودروی تولیدی از کیفیت لازم برخوردار باشد.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمپین «نه به خرید خودروی صفر» اثر گذاشته است، اضافه کرد: این کمپین بازار را تحت تاثیر قرار داده است.وی تصریح کرد: به عبارتی پیام و مفهوم کمپین «نه به خرید خودروی صفر» این است که مشتریان از نوع نگاه ساپیا و ایران خودرو به مردم با این قیمت و بی کیفیتی ناراضی هستند.