سجادی در جلسه ستاد بررسی مشکلات شهری بهشهر با اشاره به لزون صرفه جویی و مدسیت هزینه در پروژه ها گفت: در صورت امکان پروژه ها به بسیج سازندگی واگذار شود.

فرماندار بهشهر: پروژه های دستگاههای اجرایی به بسیج سازندگی واگذار شود

 

 

به گزارش شرق پرس، سید خالق سجادی در جلسه ستاد بررسی مشکلات شهری شهرستان بهشهر با تأکید بر اینکه انتخابات امر بسیار مهم و سرنوشت سازی برای مردم ایران محسوب می شود، اعلام کرد: برای برگزاری انتخابات ۷ اسفند امسال در شهرستان بهشهر ۱۲۹ صندوق اخذ رأی مستقر خواهند شد که از این میان ۲۴ صندوق سیار است و ۳ هزار عوامل اجرایی، بازرسی، نظارتی و امنیتی برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

 

 

وی افزود: نیروهای اجرایی، انتظامی و امنیتی بخش یانسر شهرستان بهشهر یک روز قبل از انتخابات به مناطق کوهستانی جهت اخذ رأی اعزام و مستقر خواهند شد.

 

 

سجادی گفت: همه دستگاه های خدمات رسان زیر ساخت های برگزاری انتخابات را در تمامی شعبات اخذ رأی مهیا کردند و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارند.

 

 

فرماندار بهشهر با بیان اینکه مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد ۱۵ و ۱۶ بهمن در بهشهر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: شهید هاشمی نژاد از شهدای شناخته شده در سطح کشور است که نه تنها موجب افتخار بهشهر و مازندران بلکه از شهدای افتخارآفرین و بلندآوازه ایران است.

 

 

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال در سطح شهرستان تعدادی از پروژه ها کلنگ زنی و برخی افتتاح می شوند که از جمله افتتاح زیر گذر روستای سارو و کلنگ زنی زیرگذر روستای پاسند است، افزود: تا پایان همین هفته جدول نهایی زمانبندی همه برنامه های اجرایی دهه  فجر در بهشهر اعلام خواهد شد.

 

 

سجادی اظهار کرد: مواردی که قرار است در جلسه ای که در پایان همین هفته با استاندار مازندران مطرح و مورد بررسی قرار گیرد شامل راه های ارتباطی روستاهای بالادست سد گلورد، مشکلات اشتغال، آب و فاضلاب، آب شهری، تامین اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه چهار بانده کردن جاده بهشهر به زاغمرز، مشکل فاضلاب مسکن مهر، مسئله آبرسانی از سد گلورد به زمین های کشاورزی در دشت های بهشهر، تأمین اعتبار برای برگزاری مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد است.

 

 

فرماندار بهشهر در پایان به مدیران دستگاه های اجرایی پیشنهادی را مطرح کرد مبنی بر اینکه در صورت امکان در جهت کاهش هزینه ها؛  پروژه ها را به بسیج سازندگی واگذار کنند.

 

 

 

 

 

 

ایسنا