امام جمعه گلوگاه با تقدیر از برگزار کنندگان این جشنوراه گفت: از آقای عبدالحسین کلبادی نژاد که طرح اولیه جشنواره را به اعضای شورای شهرستان ارائه داد.

jashnvare2

به گزارش خبرنگار شرق پرس, مراسم اختتامیه جشنواره انجیر شهرستان گلوگاه با حضور جمعی از مردم, مسئولین, رسانه ها و همچنین علی اکبر ایران نژاد خیر نیکوکار برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه گلوگاه با تقدیر از برپا کنندگان این جشنواره افزود: از آقای عبدالحسین کلبادی نژاد که در جهت تحقق شعار سال طرح اولیه جشنواره را به اعضای شورای شهرستان ارائه داد تشکر می کنم, من و همه مسئولین تلاش می کنیم تا از نظر اقتصادی و فرهنگی شهرستان پیشرفت خوبی داشته باشد.

وی همچنین افزود:دو نفر از تولید کنندگان برای توسعه صنعت انجیر  در شهرستان گلوگاه اعلام آمادگی کرده اند.

فرماندار شهرستان گلوگاه نیز گفت: جشنواره انجیر یک خرد جمعی بود که با همکاری همه مسئولان شکل گرفت. با تفاهم و وحدت می توان این شهرستان را ارتقا داد.

قاسمی طوسی یادآور شد: ما به خود می بالیم در شهری زندگی می کنیم که مرغوب ترین انجیر را داراست و همچنین گردان امام حسین(ع) به نام این شهرستان مزین شده است.

علی اکبر ایران نژاد مرد خیر گلوگاهی در این جشنواره اظهار داشت: همه ما روزی از دنیا خواهیم رفت و آنچه که از انسانها در این دنیا باقی می ماند نام نیک است. طی ۲۵ سال گذشته ۵۰۰۰ اصله درخت کاشته ام و حدود ۵۰۰ نهال شاه توت بدون دریافت هیچ هزینه ای به مردم هدیه داده ام.

.

iranejad1.

.

ایران نژاد با گلایه از مسئولین سابق تقاضا کرد تا دیر نشده به فکر شهرستان گلوگاه  و محصولاتی که در این شهرستان وجود دارد باشند.

رییس جهاد کشاورزی گلوگاه نیز گفت: درختان انجیر در معرض قارچ قرار گرفته اند که با بررسی بیشتر و تحقیقات سازمان ایرانگردی و جهانگردی٬ سم کشنده قارچ ها را هم شناسایی کرده ایم.

در پایان از آقای علی اکبر ایران نژاد و تعدادی از مسئولین و خبرنگاران با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

jashnvar3