محمد تقي نورزاد، درجلسه شوراي اداري بهشهر افزود: با از دست دادن چيت سازي حدود دو هزار نيروي كار ما بيكار شدند و اين مسئله ضربه سنگيني به شهر وارد كرد

 

 chitsazi-behshahr15

فرماندار بهشهر گفت: سرمایه گذاران برای اشتغال زایی در بهشهر سرمایه گذاری کنند و مطمئن باشند که با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان، بطور جدی در این شهرستان حمایت می شوند.

 

 

 

به گزارش شرق پرس، محمد تقی نورزاد، درجلسه شورای اداری بهشهر افزود: با از دست دادن چیت سازی حدود دو هزار نیروی کار ما بیکار شدند و این مسئله ضربه سنگینی به شهر وارد کرد اما با برنامه ریزی و ایجاد اشتغال مناسب و فعال کردن کارخانجات و واحدهای تولیدی امیدواریم در جهت رفع بیکاری را در بهشهر تلاش بیشتری انجام شود.

 

 

وی یکی از دغدغه های دولت تدبیر و امید را ایجاد و حفظ اشتغال پایدار به خصوص در شهر و روستاها عنوان کرد و یادآور شد: اگر اشتغال پایدار در روستاها جدی گرفته شود، شاهد کاهش مهاجرت، حاشیه نشینی و مسائل جانبی خواهیم بود.

 

 

نورزاد به اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی و … به مناسبت دهه فجر اشاره کرد و گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۴۰ پروژه و برنامه با اعتبار بیش از ۷۰ میلیاردتومان اجرا می شود که دیدار با امام جمعه، زنگ انقلاب، احداث پروژه های عمرانی شهرداری،   همایش بانوان، بهره برداری از مجتمع آبرسانی عشرستاق، افتتاح خانه های بهداشت روستایی، اففتاح مسکن مهر ۱۲۰ واحدی، خانه عالم، افتتاح پروژه های بندرامیرآباد و…  از جمله این طرح ها است.

 

 

فرماندار بهشهر همچنین با تاکید بر لزوم  اجرای برنامه محوری دستگاه ها و ادارات گفت: برنامه محوری ادارات لازمه رسیدن به تحول و توسعه است که باید در دستورکار قرار گیرد.

 

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهشهر نیز درسخنانی با تاکید بر آموزش اشتغال و کارآفرینی در مدارس شهرستان و آموزشگاهها گفت: با تمام توان برای آموزش دوره های مختلف کارآفرینی در خدمت مدارس و دبیرستانها هستیم تا در جهت رفع مشکل بیکاری سهیم باشیم.

 

 

عباس کیاکجوری افزود: آموزش و مشاوره کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار از رویکردهای مهم ما است که امیدواریم با همکاری مسئولان رد این رابطه موفق عمل کنیم.

مهر