موسوی افزود: دو پروژه تولیدی شامل مرغ مادر گوشتی به ظرفیت 30 هزار قطعه و طرح پرواربندی گوسفند برای 200 راس در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

.
morgdari1مدیر جهادکشاورزی میاندورود از افتتاح سه پروژه در هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: بهره‌برداری از طرح تولید مرغ گوشتی ۳۰ هزار قطعه‌ای از مهم‌ترین پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان است.
.

.

به گزارش شرق پرس شبر موسوی در گفت‎‌وگو با فارس با اشاره به ضرورت توسعه صنایع مربوط به مکانیزاسیون کشاورزی و دامپروری مازندران با مشارکت بخش خصوصی از افتتاح سه پروژه از سوی جهادکشاورزی در هفته دولت خبر داد.

وی افزود: دو پروژه تولیدی شامل مرغ مادر گوشتی به ظرفیت ۳۰ هزار قطعه و طرح پرواربندی گوسفند برای ۲۰۰ راس در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر جهادکشاورزی میاندورود اظهار داشت: در این دو پروژه حدود ۵ میلیارد تومان هزینه شده که از این مبلغ یک‌ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به صورت تسهیلات بانکی با تایید و معرفی جهادکشاورزی میاندورود همچنین معرفی به بانک عامل پرداخت شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پل بین مزارع روستای اسرم که با اعتبار ۲۹ میلیون تومان از اعتبارات استانی هزینه شده در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ارائه تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون بخش کشاورزی آغاز شده است، افزود: این طرح با محوریت مدیریت جهادکشاورزی و با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به ۸۰ نفر از متقاضیان در غالب خرید ماشین‌آلات کشاورزی شامل کمباین برداشت مستقیم، تراکتور سنگین، سبک و نیمه‌سنگین، دستگاه دروگر و نشاکار و ادوات خاک ورزی و الگویی پرداخت می‌شود.

موسوی در پایان هدف از این طرح را کاهش هزینه تولید، سهولت کاری و افزایش بازدهی تولید بیان کرد.