تعطیلی واحدهای صنعتی بهشهر از جمله کارخانه چیت سازی ، از عوامل اصلی افزایش تعداد دست فروشان و آمار بالای بیکاری در بهشهر است
 
vanettmive
 
 
 
مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری بهشهر گفت : ساماندهی وانت بارهای عرضه کننده میوه و دیگر محصولات درون شهری بهشهر ضروری است .
 
 
 

به گزارش شرق پرس, عبدالله غلامی گفت : حضور مداوم این وانت بارها در مناطق گوناگون شهر از جمله نقاط پرتردد و حادثه خیز، موجب بروز مشکلات فراوانی مانند ایجاد تراکم ترافیکی در تردد خودروها می شود .

 

وی بیان کرد : با توجه به افزایش وانت بارها و توقف آن ها در نقاط گوناگون شهر ، اقدامات انجام شده برای جمع آوری این سدمعبر کنندگان تاکنون پاسخگو نبود و حل دائمی این مشکل نیازمند مساعدت و همیاری سایر دستگاه های مربوطه است .

 

 

vanet mive2

 

 

مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری بهشهر افزود : بدون تردید مردم که با حضور این وانت بارها دچار مشکلات رفت و آمد می شوند، از اجرای طرح جمع آوری این افراد استقبال می کنند و نباید از عکس العمل چند نفر که به طور غیرقانونی فعالیت می کنند، ترسید.

 

غلامی به مشکلات فراوان ناشی از توقف وانت بارهایی که اقدام به فروش کالا می کنند اشاره کرد و گفت : هدایت و انتقال این وانت بارها به مناطق کم خطرتر از لحاظ ترفیک شهری ضروری است.

 

وی ادامه داد: اجرای این طرح سبب می شود تردد شهروندان و همچنین خدمت رسانی به مردم و تمام صنوفی که با اشغال معابر عمومی ، کسب و کار آن ها با مشکل مواجه شده است ، آسان تر شود .

 

حضور فراوان دست فروش ها در معابر و وانت بارهای عرضه کننده انواع کالا ، یکی از دغدغه های اصلی دست اندرکاران شهری است که به رغم تلاش های فراوان ، تاکنون چاره ای برای حل این مشکل اندیشیده نشده است .

 

به گزارش ایرنا, تعطیلی واحدهای صنعتی بهشهر از جمله کارخانه چیت سازی ، از عوامل اصلی افزایش تعداد دست فروشان و آمار بالای بیکاری در بهشهر است. بر اساس اعلام مسوولان ، شهرستان بهشهر دارای بیشترین بیکار در مازندران است .