علی رجبی در جلسه شورای اداری نکا افزود: بودجه در نظر گرفته شده برای نکا در سال جاری 83 میلیارد ریال بوده که تاکنون یک ریال از این مقدار اختصاص نیافته است.

 

rajabii
فرماندار نکا گفت: یک ریال از اعتبارات شهرستانی سال جاری تخصیص نیافت و از اعتبارات تخصیص برای سیل هزینه می کنیم.
 

به گزارش شرق پرس, علی رجبی در جلسه شورای اداری نکا افزود: بودجه در نظر گرفته شده برای نکا در سال جاری ۸۳ میلیارد ریال بوده که تاکنون یک ریال از این مقدار اختصاص نیافته است.

 

وی اظهار داشت: با توجه به در دست اقدام بودن برخی پروژه ها و سرعت بخشی به پیشرفت این پروژه ها از ۱۵ میلیارد ریال مبلغ اختصاص یافته به سیل هزینه می کنیم تا با اختصاص بودجه و اعتبارات شهرستانی مبالغ جایگزین شود.

 

فرماندار نکا با اشاره به ساخت و ساز بیمارستان خصوصی در نکا یادآور شد: متاسفانه برخی از بانکها علی رغم تاکید فراوان با سرمایه گذار تعامل ندارند و تسهیلات مناسب در اختیار این سرمایه گذار قرار نمی دهند که در حال پیگیری برای رفع مشکل هستیم.

رجبی گفت: شهرستان برای برگزاری سرشماری کشاورزی از نظر امکانات و تجهیزات در آمادگی کامل است و مشکلی در این رابطه نداریم و همه گونه همکاری برای بهتر برگزار شدن این سرشماری در اولویت کار ما است.

 

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی اظهار داشت: حضور مستمر مدیران در ادارات از مسائل مهمی است که باید مورد توجه مدیران باشد و نباید ارباب رجوع را معطل کنیم.

 

احمد علی مقیمی گفت: ساماندهی محله پر خطر عباس آباد یکی از کارهای مهم و اساسی در شهرستان بوده که خوشبختانه اکنون امنیت در شهرستان حاکم شده و با انجام کارهای عمرانی و فرهنگی شاهد پیشرفت در این محله و تغییر نوع زندگی هستیم که این همکاری باید استمرار یابد.