مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به نزدیکی شهرک صنعتی بهشهر در شرق مازندران به فرودگاه ساری و بندر امیرآباد، افزود: ایجاد امکانات زیرساختی در حمل و نقل کالا و محصولات تولید شده نقش اساسی دارد

 

 

shahrak-sanati

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: بستر سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی بهشهر با دارا بودن دو مزیت بندر و فرودگاه فراهم است.

 

به گزارش شرق پرس, به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، مصطفی موسوی اظهار داشت: شهرک صنعتی بهشهر در پنج کیلومتری ریل راه‌آهن و ۲۰ کیلومتری بندر امیرآباد قرار دارد که بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به نزدیکی شهرک صنعتی بهشهر به فرودگاه ساری و بندر امیرآباد، افزود: ایجاد امکانات زیرساختی در حمل و نقل کالا و محصولات تولید شده نقش اساسی دارد و این شهرک صنعتی با دارا بودن این مزیت‌ها یکی از شهرک‌های صنعتی مزیت‌دار استان است.

 

موسوی بیان داشت: شهرک صنعتی بهشهر در دو فاز با ۱۶۰ هکتار وسعت ایجاد شده که می‌تواند پاسخگوی سرمایه‌گذار در این منطقه باشد.

 

وی یادآور شد: شهرک‌ها و نواحی صنعتی در ایجاد و افزایش اشتغال پایدار، درآمد، افزایش تولید و رشد صنعت نقش مهمی ایفا می‌کنند.