بزرگ نیا گفت: در حالیکه با تامین و ساخت فضاهای اقامتی و گردشگری در مناطق شرقی مازندران که دارای فضاهای تاریخی و گردشگری منحصر بفردی نیز هستند می تواند مقصد موردهدف گردشگران و مسافران به این قسمت استان باشد .

 

delavar bozorgnia

 
 مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران از کمبود و یا نبود مکان استقرار و حضور مسافر و گردشگر در شرق مازندران برغم وجود جاذبه های گردشگری و تاریخی بعنوان ضعف دراین بخش نام برد و گفت این مساله جبران می شود.
 
 
 

به گزارش شرق پرس, دلاور بزرگ نیا روز یکشنبه در کارگروه تخصصی امور اقتصادی مازندران که در ساری برگزار شد، اعلام کرد: بی اعتنایی به گردشگری این مناطق با تشویق و حمایت برای ساخت اماکن اقامتی جبران می شود .

 

به گفته وی تعدد اماکن وفضاهای اقامتی در غرب مازندران باعث شده تاحجم بالا و حتی خارج از ظرفیت حضور مسافرو گردشگر را دراین مناطق شاهد باشیم .

 

وی ادامه داد: در حالیکه با تامین و ساخت فضاهای اقامتی و گردشگری در مناطق شرقی مازندران که دارای فضاهای تاریخی و گردشگری منحصر بفردی نیز هستند می تواند مقصد موردهدف گردشگران و مسافران به این قسمت استان باشد .

 

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران از بهشهر واقع در شرق این استان بعنوان موزه منحصر بفرد تاریخی نام برد و گفت:قرار داشتن غار هوتو بعنوان نخستین سکونتگاه بشری، کاخ موزه وباغ های دوره صفویه ، این شهرستان را به نگینی در عرصه تاریخ و گردشگری مبدل کرده است .

 

وی ادامه داد : نبود حتی یک هتل آپارتمان مناسب و شایسته در بهشهر از جمله ضعف های موجود گردشگری این شهرستان به شمار می رود.

 

به گفته بزرگ نیا این نقص باعث شده تا گردشگران و مسافران کمتر به بهشهر سفر کنند.

 

به گزارش ایرنا, وی از آمادگی برای حمایت و تشویق بخش خصوصی بمنظور راه اندازی اقامتگاههای اسکان و حضور مسافران در شرق مازندران خبرداد .